zmywarka - czy jest jeszcze mniejsza?

1. Data: 2008-03-03 20:03:35

Temat: zmywarka - czy jest jeszcze mniejsza?
Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie są najmniejsze zmywarki? o kompaktowych wymiarach, jak najmniejsze?

znalazłem boscha, siemensa i elektroluxa, wszystko niemal identyczne wymiarami:

http://www.electrolux.pl/node57.aspx?products=10083,
10084
http://www.electrolux.com.pl/node37.aspx?categoryid=
6725

bosch http://www.euro.com.pl/zmywarki/bosch-skt5102.bhtml

siemens http://www.agdyby.pl/zmywarki/SK_25810EU/

czy są jeszcze mniejsze (gabarytowo) zmywarki?
czy znacie tak małe lub mniejsze zmywarki do zabudowy?

[proszę nie wytykać ich małej pojemności w ilości talerzy lub kubków, nie o to
chodzi]
[cena także nieistotna]
[żadna z podanych stron nie miała być reklamą producenta ani sklepu]

2. Data: 2008-03-03 20:19:28

Temat: Re: zmywarka - czy jest jeszcze mniejsza?
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie o to chodzi]
> [cena także nieistotna]
> [żadna z podanych stron nie miała być reklamą producenta ani sklepu]

a do czego się używa mniejsze zmywarki?
az

3. Data: 2008-03-03 21:34:41

Od: "rv" <r...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a do czego się używa mniejsze zmywarki?

np jak ktos potrzebuje 1 kubek,
to pewnie w usa są juz takie zmywarki na USB

4. Data: 2008-03-03 21:35:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy są jeszcze mniejsze (gabarytowo) zmywarki?
> czy znacie tak małe lub mniejsze zmywarki do zabudowy?

Widziałem kiedyś w jakims hipermarkecie (na 90% Leclerc), to było
jakieś straszne dziwo, niestety nie pamiętam czyjej produkcji,
ale jakiś dolnopółkowiec (Alaska, Romix itp.) - wyglądała jak
duża frytkownica bądź duży automat do pieczenia chleba, gabaryty
miała mniej więcej 2/3 tych popularnych kompaktów. Otwierała się
klapą od góry, była plastikowa i na oko mieściła może ze trzy
komplety obiadowe a i to pod warunkiem, że nie jadło się w zbyt
dużych talerzach.

J.

5. Data: 2008-03-04 07:25:47

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klapą od góry, była plastikowa i na oko mieściła może ze trzy
> komplety obiadowe a i to pod warunkiem, że nie jadło się w zbyt

Ardo produkowało takie zmywarki z klapą do góry. Ladycook też produkuje
fajansiastą małą zmywarke.

Serwisoawłem kilka takich małych sprzętów i uważam je za skrajnie
niepraktyczne. Na blacie trzymać to porażka a w szafce pod zlewem też
nieporozumienie.

P.

6. Data: 2008-03-04 09:39:54

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś były kuchnie z piekarnikiem i zmywarką, trzy w jednym, włoskie marki.
Drogie to było.
Co do małych zmywarek widze ich przydatność w biurze lub u kawalera.
Czyli rynek całkiem spory.
JaC

7. Data: 2008-03-04 10:23:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> wrote:
> Kiedyś były kuchnie z piekarnikiem i zmywarką, trzy w jednym,
> włoskie
> marki. Drogie to było.

Znajoma ma, bardzo sobie chwali. Pojemnośc nawet większa od
kompaktów, bo na 6 kompletów.

> Co do małych zmywarek widze ich przydatność w biurze lub u
> kawalera.
> Czyli rynek całkiem spory.

Moja (kompakt) miała być kawalerska i wtedy była idealna, obecnie
dla dwóch osób (i trzeciej jeszcze niewpływającej w istotny
sposób na zawartość zmywarki) też się sprawdza, choć juz
momentami z dużym trudem.

J.

8. Data: 2008-03-04 11:03:29

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
marki.
> Drogie to było.
> Co do małych zmywarek widze ich przydatność w biurze lub u kawalera.

Candy Trio

P.

Gładź ile teraz za 1m2 ?
ROBOCOP - samosprzątający sprzęt
piec łazienkowy Junkers i zasilanie
siemens piekarnik z mikrofalą - warto?
Deweloper, a inny rozkład ścian wewnętrznych