zmywarka do naczyń - wady i zalety

21. Data: 2005-10-11 10:06:25

Temat: Re: zmywarka do naczyń - wady i zalety
Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha, zeby nie było, ze jestem wrogiem zmywarek. Nic podobnego, super
urzadzenie - jest to sprzet który zaraz po lodówce pralce i płycie
najbardziej przydatny jest w gospodarstwie. I każdemu polecam zmywarkę.

A kufle z malowaniami trzeba myć ręcznie:)
I oczywiscie deskę do krojenia warzyw;D (zrobiłem jedna próbe i z deski
została mozaika)

22. Data: 2005-10-11 10:56:42

Temat: Re: zmywarki Siemens - róznice
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie dwa razy do roku, może parę razy w miesiącu, lubię grilować :-))
Blachy sa tak wielkie, że ich mycie w zlewozmywaku 1 1/2 komory mnie osłabia, nawet
przy wyciąganej wylewce baterii...
A poza tym może jakaś opona od malucha się czasem zmiesci po wyjęciu górnego kosza
;-))
JaC

> Rozumiem, że chcesz zapłacić ponad 1000 zł więcej, żeby zmywarka dwa razy do roku
umyła blachy z piekarnika?? :)

23. Data: 2005-10-11 10:58:58

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O nie, nie, to zależy od deski, porządne drewniane deski do krojenia (jeszcze po
Babci) myję w zmywarce i są piekne :-))
Natomiast kiepskie potrafia pękać.
JaC

24. Data: 2005-10-12 08:29:03

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac napisał(a):

> Nie. Ale zaryzykowałbym stwierdzenie, że koszt proszku, soli i nabłyszczacza
> jest porównywalny z kosztem dobrego płynu do mycia naczyń.

to jeszcze zalezy od tego jaki proszek uzywasz i gdzie kupujesz ;-)
w zwyklym sklepie np. tabletki wychodza po 1zl za sztuke proszek troche
taniej ale i tak jest to duzo.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

25. Data: 2005-10-12 09:42:38

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek M" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> to jeszcze zalezy od tego jaki proszek uzywasz i gdzie kupujesz ;-)
> w zwyklym sklepie np. tabletki wychodza po 1zl za sztuke proszek troche
> taniej ale i tak jest to duzo.

Dużo?

Odlicz za zniszczone ręce, stracony czas itp.

Wydaje mi sie ze koszty utrzymania zmywarki nie sa wysokie. Np 45 kostek
starczyło mi na ponad pół roku, czyli jakies 40pln/ poł roku za kostki -
uwazam ze to malo istotny wydatek w gospodarstwie

26. Data: 2005-10-12 14:05:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter wrote:

> Poza tym sztućce chromowane potrafia korodowac

Bez przesady...

> a po 4 latach z
> szklanek na wysoki połysk sa szklanki zmatowiałe

Znaczy się zmywarka je zmatowiła? jak?

J.

27. Data: 2005-10-12 16:03:49

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter napisał(a):

> [...]
> starczyło mi na ponad pół roku, czyli jakies 40pln/ poł roku za kostki -
> uwazam ze to malo istotny wydatek w gospodarstwie

u mnie zmywa sie prawie codziennie wic 45 kostek wystarczyloby na 2
miesiace.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660
http://www.maciekm73.webpark.pl/

gdzie znajdę archiwum tej grupy ?
czapa kominowa
okap kuchenny jaki ??
PILNE-na czym powiesić półki bez widocznych elementów mocujących?
Pilnie tynkarz to tynku akrylowego{Wawa]