zmywarka - problem z wyborem...

1. Data: 2005-10-16 17:48:26

Temat: zmywarka - problem z wyborem...
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
postaram się odtworzyć maila, którego wysłałem na priva do zayzayera, a
którego On nie dostał.
Ponieważ stoję przed wyborem zmywarki, pojawiło mi się wiele problemów,
które postaram się "zagęścić" w pytaniach:
1) zapomnijmy o problemie "45cm jest gorsze niż 60cm" i skupmy się na
problemach technicznych i funkcjach
2) który sposób suszenia "wywiewowy" czy "kondensacyjny" jest lepszy ? jak
rozpoznać że zmywarka używa właśnie danego sposobu ? jak dokładnie działa
ten sposób kondensacyjny ?
3) zmywarki: Bosch SRS 45T02EU oraz Siemens SF 24T250EU są funkcjonalnie
prawie identyczne. Tymczasem różnią się ładownością (ilością mytych
zestawów: Bosch 9, Siemens: 8). Czemu ? Czy wogóle jest PRAKTYCZNA różnica
między Boschem i Siemensem (ogólnie, np. w jakości) ?
4) próbuję zasięgnąć wszędzie opiniii o zmywarce Indesit IDE44. Nigdzie ich
nie ma. Czy naprawdę Indesit jest aż tak kiepskiej jakości ? Ma sporo
funkcji, atrakcyjny wygląd i cenę i.... grzałkę do grzania wody oraz
Indesitu nie wymienia się wśród firm, spośród których należałoby wybrać....
5) przepływowe podgrzewanie wody. Większość Boschów i Siemensów je ma.
Indesit IDE44 ma "ukrytą grzałkę". Czy to duża wada ? Czy rzeczywiście
przewaga pogrzewaczy przepływowych jest tak duża ?
6 ) jeśli wybrałbym Boscha to albo SRS45T02EU albo SRS53M02EU (lub
odpowiedniego Siemensa). Czy ten program z temp. 70st. (do mycia garnków)
jest przydatny ? czy lepiej zainwestować w droższą pralkę, bez tej
temperatury ale z innymi funkcjami ?
7) przeczytałem w sieci, że górne kosze w Boschach są niepraktyczne (cięzko
ustawiać kubki). Czy ten problem dotyczy półek z systemem rackmatic, ogólnie
Boscha czy wogóle jest nieprawdziwy ?

Ufff, mam nadzieję, że odtworzyłem wszystko co przesłałem w mailu, bo parę
pytań dodałem "na bieżąco"....
Proszę o odpowiedź !

rokko

2. Data: 2005-10-16 20:44:51

Temat: Re: zmywarka - problem z wyborem...
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedniego Siemensa). Czy ten program z temp. 70st. (do mycia garnków)
> jest przydatny ? czy lepiej zainwestować w droższą pralkę, bez tej

lepiej droższą pralkę - zwłaszcza do mycia naczyń:)

JerzyR

3. Data: 2005-10-16 22:43:32

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> lepiej droższą pralkę - zwłaszcza do mycia naczyń:)

stary - zaistniałeś na grupie ! szacuneczek !
nie masz nic do powiedzenia ale zdobyłeś się żeby jednak coś sklecić....
BARDZO pomogłeś w temacie !

rokko

4. Data: 2005-10-16 22:51:27

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> garnków)

> stary - zaistniałeś na grupie ! szacuneczek !
> nie masz nic do powiedzenia ale zdobyłeś się żeby jednak coś

Człowieku! Piszesz jakieś głupoty a później rzucasz się, że ktoś to
skomentował??
A nie byłoby prościej sprawdzić co sie napisało?
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

5. Data: 2005-10-16 22:55:04

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
> Człowieku! Piszesz jakieś głupoty a później rzucasz się, że ktoś to
> skomentował??
> A nie byłoby prościej sprawdzić co sie napisało?
> Ania

koleżanko, napisałem długi tekst, w tytule i w treści wielokrotnie użyłem
słowa "zmywarka"
rzeczywiście w ostatnim pytaniu napisałem "pralka" - czy to naprawdę zbiło
Cię z tropu ? nie było wiadomo o co chodzi ?
czy to była taka straszna "głupota", jak to oceniłaś ?
po co wpisywać głupi komentarz, gdy przejęzyczenie jest oczywiste ? czy
wniósł on coś do sprawy ? pomógł ?
czy moje sprostowanie kolejnym postem pomoże coś ?
życzę nieomylności

rokko

6. Data: 2005-10-16 23:12:12

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> koleżanko,

Oooo, my sie znamy?

> rzeczywiście w ostatnim pytaniu napisałem "pralka" - czy to naprawdę
> zbiło
> Cię z tropu ? nie było wiadomo o co chodzi ?

Nie, nie zbiło mnie z tropu, natpmiast zdziwiła mnie Twoja reakcja na
to, że kogoś to rozbawiło :>

> czy to była taka straszna "głupota", jak to oceniłaś ?
> po co wpisywać głupi komentarz, gdy przejęzyczenie jest oczywiste ?
> czy
> wniósł on coś do sprawy ? pomógł ?

A zaszkodził?

> czy moje sprostowanie kolejnym postem pomoże coś ?

Nie sądzę, wiec nie wiem po co prostujesz. Daj sobie na wstrzymanie
może...

> życzę nieomylności

A dziękuję bardzo.

Ania

7. Data: 2005-10-16 23:24:02

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> Oooo, my sie znamy?

skoro zdecydowałaś się na przejście do formy "ty" to ja podtrzymałem
tylko...

> Nie, nie zbiło mnie z tropu, natpmiast zdziwiła mnie Twoja reakcja na
> to, że kogoś to rozbawiło :>

tyle że to nie grupa rozbawiaczy ani pl.misc.humor tylko grupa oczekujących
pomocy i/lub porady
oczekuję że odpowiedzi będą na temat i pomocne ten post nie spełnił żadnego
z tych kryteriów
BTW - spójrz na swoją odpowiedź - czyżbyś także nie sprawdzała swoich postów
?

(...)

rokko

8. Data: 2005-10-16 23:39:20

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko...

> tyle że to nie grupa rozbawiaczy ani pl.misc.humor tylko grupa

Nie jest to też, o ile dobrze sie orientuję, grupa pl.rec.awantura, a z
takim podejściem...no cóż, sukcesu życzę.

Ania

9. Data: 2005-10-18 08:16:34

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3) zmywarki: Bosch SRS 45T02EU oraz Siemens SF 24T250EU są funkcjonalnie
> prawie identyczne.

Nie "prawie identyczne", a identyczne. Moim zdaniem w jeżeli ma to być "45",
to wybór jest optymalny. Polecam te zmywarki.
Pytasz, czy w zmywarce przydatny jest program do garów 70oC. W "60" tak, a
w "45" raczej nie :)

10. Data: 2005-10-18 10:20:17

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie "prawie identyczne", a identyczne. Moim zdaniem w jeżeli ma to być
"45",
> to wybór jest optymalny. Polecam te zmywarki.

ale w opisie Siemensa jest, że mieści 8 kompletów a Boscha - 9.....
przypadkowy błąd ?

rokko

podest do zmywarki ?!?
Czym uszczelnić spoinę między wanną akrylową a glazurą?
Plyta indukcyjna ze sterowaniem z piekarnika
Help! Płyn czy woda w CO?
Jak ogrzać 30 m.kw?