zmywarka - sól specjalna

1. Data: 2004-07-19 07:45:52

Temat: zmywarka - sól specjalna
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj po raz pierwszy użyłem swojej zmywarki (Bosch). Ponieważ nie miałem
instrukcji ustawiałem wszystko na czuja. Udało się, ale potem przypadkowo
trafiłem na instrukcję. I wyczytałem tam, że jest jakiś pojemnik na sól
specjalną (że niby jak woda jest twarda). I chętnie wsypię tę sól tylko nie
wiem co to jest. Ma to jakąś nazwę, można to gdzieś kupić? Bo jak mniemam
nie jest to to samo co sól do zmywarek?

Robert

1. Data: 2004-07-19 08:21:26

Temat: Re: zmywarka - sól specjalna
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Jul 2004 09:45:52 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@a...pl> i powiedziała:

> [...]
> wiem co to jest. Ma to jakąś nazwę, można to gdzieś kupić? Bo jak mniemam

To jest to, co nazywa się solą do zmywarek.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-07-19 09:13:47

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

i niby mam walnąć tego 1,5 kg do tej dziury? Trochę droga impreza.

Robert

1. Data: 2004-07-19 09:16:52

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rpm" <r...@a...pl> wrote in message news:cdg3ch$8qr$1@opal.futuro.pl...
> i niby mam walnąć tego 1,5 kg do tej dziury? Trochę droga impreza.

Niby tak, ale nie robisz tego na co dzien. A potem tylko dosypujesz - raz na
jakis czas - u mnie raz na kilka miesiecy
A poza tym stać cie na zmywarke Bosha a bedziesz oszczędzał na soli? ;-)

Zaslav

1. Data: 2004-07-19 09:20:26

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> i niby mam walnąć tego 1,5 kg do tej dziury?
> Trochę droga impreza.

To nie jest na jedno zmywanie, wiesz? ;) Ale zawsze można przyoszczędzić i
co chwilę wymieniać wymiennik :) Pocieszę - w zależności od twardości wody
1.5kg starcza na kilka tygodni - kilka miesięcy (u mnie stopień twardości 6,
czyli prawie najgorzej, w użyciu trzecie pudło soli, zmywarka ma ponad rok).

Pozdrawiam
Hanka

P.S. Nigdy mi się nie udało wpakować w pojemnik całego 1.5kg, choć w
instrukcji piszą, że można.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-07-19 09:26:49

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Jul 2004 11:13:47 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@a...pl> i powiedziała:

> i niby mam walnąć tego 1,5 kg do tej dziury? Trochę droga impreza.

Zmywarka to ogólnie droga impreza.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-07-19 09:27:20

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 19/7/04 11:20, Hanka Skwarczyńska z anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl
napisal/a:

> P.S. Nigdy mi się nie udało wpakować w pojemnik całego 1.5kg, choć w
> instrukcji piszą, że można.

mnie też

a sól nie jest taka droga
Makro 3 op 1,5 kg za 21 pln
(ale po co komu 3 opakowania???)
--
Jacek Szymański

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2004-07-19 09:31:05

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cdg3oq$nll$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
6,
> czyli prawie najgorzej, w użyciu trzecie pudło soli, zmywarka ma ponad

Można kupować tabletki 3 w 1 takie z solą i nabłyszczaczem i wtedy soli nie
musisz wcale sypać, chyba że masz bardzo twardą wodę.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-07-19 09:32:19

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncfn4up.7lo.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Jul 2004 11:13:47 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <r...@a...pl> i powiedziała:

> Zmywarka to ogólnie droga impreza.

Być może sprzęt jako taki, ale samo zmywanie wychodzi taniej niż ręczne i
jeszcze ten zaoszczędzony czas...

1. Data: 2004-07-19 09:35:52

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cdg472$79c$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
> wiadomości news:cdg3oq$nll$1@atlantis.news.tpi.pl...
.................^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Można kupować tabletki 3 w 1 takie z solą i nabłyszczaczem
> i wtedy soli nie musisz wcale sypać, chyba że masz bardzo
> twardą wodę.

Pozdrawiam
Hanka, co sobie jednak woli dostosować dozowanie proszku i nabłyszczacza do
aktualnie pranego wkładu
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek