zmywarka - wpadła w nałóg czy co?

1. Data: 2004-08-13 07:54:13

Temat: zmywarka - wpadła w nałóg czy co?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te same ustawienia, te same środki, ta sama częstotliwość zmywania na tym
samym programie - a maszyna znacznie częściej woła o nabłyszczacz. O ile
kiedyś wystarczyło wlać dosłownie raz na parę miesięcy, teraz trzeba
uzupełniać co 2-3 tygodnie. Gary umyte tak samo - to co ona z tym robi, nosi
na targ i sprzedaje?

Pozdrawiam
Hanka w poszukiwaniu ośrodka odwykowego dla zmywarek
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-08-13 08:02:19

Temat: Re: zmywarka - wpadła w nałóg czy co?
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:cfhs8g$kvj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
trzeba
> uzupełniać co 2-3 tygodnie. Gary umyte tak samo - to co ona z

A może się zgadały z komputerem, i ten co ciekawsze posty z prhn-u
jej do poczytania daje, ta płacze ze śmiechu, no a łzy przecież
muszą się błyszczeć, to i nabłyszczacza więcej idzie...
Prosta rada, wyłączaj komputer jak wychodzisz z domu :)

PS. Piątek, no co...?

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-08-13 08:26:39

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś wystarczyło wlać dosłownie raz na parę miesięcy, teraz trzeba
> uzupełniać co 2-3 tygodnie. Gary umyte tak samo - to co ona z tym robi,

Ty się lepiej przyjrzyj sierści kota :) Nie błyszczy ciut lepiej?

Marvin

PS. Ewentualnie zmywarka postanowiła Cię puścić z torbami, wydaje mi się że
niedługo będziesz lała opakowanie na zmywanie :)

1. Data: 2004-08-13 09:17:24

Od: Mirosław 'Miron' Ambroziak <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś wystarczyło wlać dosłownie raz na parę miesięcy, teraz trzeba
> uzupełniać co 2-3 tygodnie. Gary umyte tak samo - to co ona z tym robi,

Może przypadkiem przestawiłaś pokrętło intensywności poboru nabłyszczacza?
Ja zaraz po zakupie mojej zmywarki ustawiłem je na '1' i od dwóch miesięcy
nie dolewalem środka nabłyszczającego. Przedtem na '5' uzupełniałem
zbiorniczek co kilka cykli. Szkło błyszczy się bez zastrzeżeń.

Mirosław 'Miron' Ambroziak

1. Data: 2004-08-13 09:26:45

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław 'Miron' Ambroziak" <m...@g...pl>
napisał w wiadomości news:cfi0up$jt1$1@news.onet.pl...
> [...] Może przypadkiem przestawiłaś pokrętło intensywności
> poboru nabłyszczacza?[...]

Nawet go palcem nie dotknęłam. Sprawdzałam kilka razy. Od początku w tym
samym miejscu (gdzieś 3.5, mniej się nie da). Może coś się rozszczelniło i
wycieka - ale co tam się może rozszczelnić?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-08-13 11:31:40

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A może za pierwszym razem było nalane na full, a teraz dolewasz za malutko?
Bo to, że lampka zgaśnie albo oczko się ściemni, to nie znaczy, że należy
przestać, ale że osiągnięto poziom minimalny. A?

T.

1. Data: 2004-08-13 11:46:56

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> A może za pierwszym razem było nalane na full,
> a teraz dolewasz za malutko?[...] A?

Yy :) Leję zawsze tak samo - znaczy póki spływa, to leję.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-08-13 20:59:48

Od: "Leszek" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cfhs8g$kvj$1@nemesis.news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska typed:
> [...]
> miesięcy, teraz trzeba uzupełniać co 2-3 tygodnie. Gary umyte tak
> samo - to co ona z tym robi, nosi na targ i sprzedaje?

Tak sobie mysle... Czy to nie jakiś hiper automat, który dostosowuje się
do wody? Jeśli np. zmieniła się twardość wody, to może zmywarka wali
nabłyszczacz bo woda twardsza?
A może to prostsza zmywarka i po prostu regulator się popsuł?
Leszek

1. Data: 2004-08-16 06:31:03

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...] Czy to nie jakiś hiper automat, który dostosowuje
> się do wody?

Bosch SGS49A22. Dozowanie ustawiane pokrętełkiem. Woda na oko bez zmian
(czyli twarda jak jasny piernik).

> [...] A może to prostsza zmywarka i po prostu regulator się popsuł?

Tego się obawiam, ale z drugiej strony gdyby lała więcej nabłyszczacza w
odpowiednim momencie, to chyba byłoby widać na naczyniach, nie? W każdym
razie jak eksperytmentowałam z ustawieniem dozowania, to przy zbyt dużej
porcji szkło wyglądało nieszczególnie. Teraz wygląda OK, co by sugerowało,
że albo się wylewa w trakcie prania, albo w ogóle gdzieś cieknie w drzwi,
brr.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-08-16 11:27:35

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanko, a jak często myjesz naczynia i jak często (i ile) zużywasz tego
nabłyszczacza? Bo może cosi fan tutte i nie masz się czym martwić?

T.

Zmywarka; programator - Problem
czyszczenie płyty INOX
Mychy !!!!!!!!! wrrrrrrr