Re: znaczenie wzrostu

Data: 2001-02-16 15:38:08
Temat: Re: znaczenie wzrostu
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "ajtne" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
news:96jfk5$4rt$1@news.tpi.pl...

> A skad! Ja jestem wysoka i uwielbiam wysokie obcasy. I tak tez chodze. I
> zapewniam cie, ze nikomu to nie przeszkadza. Owszem, b. pociagajace jest w
> facetach, jesli czyms goruja, ale, naprawde, nie musi to byc wzrost ;)))!
> ajtne=joanna

Joanno!:)
Mowilam o sytuacjach, z ktorymi spotkalam sie NA ZYWO.
Kobiety wybieraly sobie facetow - byly to malzenstwa i to zgodne,
a mimo to ciagle zalowaly, ze ich faceci nie sa wyzsi.
Ja nie mam tego problemu, jednak wolalam zawsze by oni nie byli nizsi
ode mnie (swoja droga to musieliby byc krasnale:))
Moze jednak wiekszosc z nas teskni do silnych, opiekunczych
meskich ramion i lubi byc noszona na rekach:)))
Eva