znaki drogowe

1. Data: 2006-09-25 15:18:11

Temat: znaki drogowe
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pilnie potrzebuje znależc znaki drogowe do kolorowania
czy gdzies znajde w necie.
Włączyłam google ale niestety nic tam nie ma takiego.

pozdrawiam
Aga

2. Data: 2006-09-25 19:02:48

Temat: Re: znaki drogowe
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Sep 2006 17:18:11 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Pilnie potrzebuje znależc znaki drogowe do kolorowania

A dużo czy może być kilka. Ja ostatnio też szukałam, ale znalazłam tylko na
jednej stronie, ale tam może było z pięc znaków. Jak to znajdę to Ci
podeślę adres strony, z której miałam
--
Elżbieta

3. Data: 2006-09-25 19:05:44

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Sep 2006 21:02:48 +0200, Elżbieta napisał(a):

> Jak to znajdę to Ci
> podeślę adres strony, z której miałam

Przepraszam, nie podeślę. Znalazłam kartkę z tymi znakami, ale ja miałam je
skopiowane i dopiero wydrukowałam, więc na kartce nie ma adresu strony.
To było z jakiegoś scenariusza zajęć lekcyjnych
--
Elżbieta

4. Data: 2006-09-25 19:47:15

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef8rvq$r4e$1@inews.gazeta.pl>
Agnieszka <a...@p...fm> pisze:

> Pilnie potrzebuje znależc znaki drogowe do kolorowania
> czy gdzies znajde w necie.
> Włączyłam google ale niestety nic tam nie ma takiego.

Znalazłam tylko tyle:
http://free.of.pl/w/wolowice_sp/Kolorowanki/Znakidro
gowe.bmp

--
Nixe

5. Data: 2006-09-25 20:16:42

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ef8rvq$r4e$1@inews.gazeta.pl>

> [...]

Dzięki serdeczne

pozdrawiam

Aga

6. Data: 2006-09-25 20:25:15

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Sep 2006 21:47:15 +0200, Nixe napisał(a):

> Znalazłam tylko tyle:

To i tak więcej niż ja
--
Elżbieta

Do Nixe
Chłopiec w damskiej szatni. cd
na zakończenie
Jakie pióro kupić dla 5 klasisty?
Re: wycieczka na basen bez mamy - jak to możliwe?;)