Re: wycieczka na basen bez mamy - jak to możliwe?;)

1. Data: 2006-09-22 18:16:51

Temat: Re: wycieczka na basen bez mamy - jak to możliwe?;)
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Sep 2006 16:43:24 +0200, Marta napisał(a):

> Moja pierwszoklasistka

;)
Pozwolę sobie zwiększyć ruch na grupie psds i powiem: NTG :)
--
Elżbieta

2. Data: 2006-09-22 20:32:54

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Pozwolę sobie zwiększyć ruch na grupie psds i powiem: NTG :)

Hę? Przecież to JEST psds...

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

3. Data: 2006-09-23 21:04:40

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Sep 2006 22:32:54 +0200, Elske napisał(a):

> Hę? Przecież to JEST psds...

No, bo się zapędziłam i zmieniłam sres grupy na właściwy, a temat pojawił
się na psd, chociaż tu by bardziej pasował

--
Elżbieta

Chłopiec w damskiej szatni.
mini dentysta?blend-a-med