znieczulacz do skory

11. Data: 2007-03-27 10:27:43

Temat: Re: liDokaina moze?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnialam sobie, ten krem nazywa się Emla, produkcji AstraZeneca, jest w
tubkach 30 g, w Polsce na receptę. Stosuje się m. in. przy depilacji
laserowej.

--
Nika
Pisz tutaj

12. Data: 2007-03-27 11:49:43

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Przypomnialam sobie, ten krem nazywa się Emla, produkcji AstraZeneca,
> jest w tubkach 30 g, w Polsce na receptę. Stosuje się m. in. przy
> depilacji laserowej.

O tym mówiłam. 30g to chyba niedużo, ale pewnie po kawałku będzie Boska
Boskiego obdzierać :)

Powodzenia życzę i cierpliwości!
Agata

13. Data: 2007-03-27 19:11:44

Od: "Li" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

EMLA (Eutectic Mixture of Lidocaine and Prilocaine)

http://www.astrazeneca.com/productbrowse/4_72.aspx

czyli lidokaina z dopalaczem ;)

oj, bedzie sie dzialo :))))))

Boska - prosimy o zdjecia lub jakis filmik z pola tortur :)))
Moze swojego slubnego przekonam do tych metod, nigdy nie wiadomo :)))

Pozdrowienia

14. Data: 2007-03-27 21:04:07

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Li" <l...@g...com> napisał w wiadomości
> EMLA (Eutectic Mixture of Lidocaine and Prilocaine)
> http://www.astrazeneca.com/productbrowse/4_72.aspx
> czyli lidokaina z dopalaczem ;)
> oj, bedzie sie dzialo :))))))

A najbardziej z opisu leku (http://www.astrazeneca.pl/Article/513247.aspx)
podobało mi się

"Badania na zdrowych ochotnikach wykazały, że po zastosowaniu kremu EMLA
przez 1 godzinę na nieuszkodzoną skórę, u 90% badanych znieczulenie było
wystarczające do wykonania biopsji trepanem o średnicy 4 mm na głębokość 2
mm. Po zastosowaniu kremu EMLA przez 2 godziny, głębokość znieczulenia
zwiększyła się do 3 mm. "

Boska, don't try this at home :-)

15. Data: 2007-03-30 10:57:14

Od: "Li" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niezle :)

Ci kolesie powinni byli go zastosowac http://youtube.com/watch?v=IzILUF2oSB4

16. Data: 2007-04-03 18:07:22

Temat: Re: znieczulacz do skory
Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1.lidokaina i lignokaina- obie nazwy prawidłowe
2.nie można stosować na duże obszary ciała, Emla- to samo. może się wchłonąć
duża dawka i doprowadzić do arytmii, methemoglobinemii itd- np. w USA zmarla
dziewczyna po znieczuleniu nóg (przedawkowanie).
3.proponuję woreczek z lodem

17. Data: 2007-04-04 20:52:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wiem że szukasz czegos znieczulajacego moge ci polecic masc z
apteki koszt okolo 20 zl tylko ze jest to bardzo mala pojemnosc nazywa
sie EMLA lub np i chyba tez taniej wyjdzie z CLARENA zel znieczulajacy
do depilacji tylko nie wiem czy kupisz bo jest to produkt dla
gabinetow kosmetycznych Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia

Tworzę fajną stronę i szukam ochotników
Perfum na wiosnę(dla faceta)
Vichy - który wybrać?
włosy kręcone - odżywka