Re: zniesienie popedu

Data: 2002-07-30 19:44:50
Temat: Re: zniesienie popedu
Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl>

Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ai6p8h$ect$1@news.onet.pl...
<...>
> jest potrzebny.

nie dramatyzuj..
moze na poczatek wystarczyloby gdyby uzmyslowil sobie (jak mi sie
zdlanie aseksulanie zdaje na podstawie paru slow), ze

zamiast sie ograniczac lepiej sie rozwijac

(a juz na pewno na tym polu:)
i to nie dla samego seksu, bo duzo atrakcyjniejsza i warta zachodu jest
bliskosc kontaktu

no bo co tu duzo gadac, to o czym mysli wydaje mi sie troche naiwne, a
napewno dosc radykalne.. jesli w ogole rozwiazanie a ni etylko gmatwanie
sprawy.
bo intymnosci i tak cholernie brak, z popedem czy bez.
to znaczy - tak slyszalem ;)