znow pigulki

1. Data: 2003-05-31 12:47:42

Temat: znow pigulki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze temat pigulek antykoncepcyjnych przewijal sie tu wielokrotnie i
byl tepiony, ale moje pytanie dotyczy tez urody ;)
Wiem rowniez ze kazda kobieta reaguje na pigulki w inny sposob ale moze.
Otoz chcialam sie zapytac o Marvelon i jego wplyw na cere. Czy mialyscie
problemy z cera stosujac wyzej wymienione tabletki? Mnie na twarzy
pojawily sie wypryski i to takie wielkie czerwone ktorych wycisnac sie
nie da :( i cera zrobila sie taka w gory i dolinki, w sensie jakies
grudki podskora wyskoczyly. Wiecie moze co to jest i czy kojarzenie
pigulek z tymi defektami jest ok?
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 12:50:57

Temat: Re: znow pigulki
Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie da :( i cera zrobila sie taka w gory i dolinki, w sensie jakies
> grudki podskora wyskoczyly. Wiecie moze co to jest i czy kojarzenie

Też kiedyś stosowałam ale nie miałam żadnych problemów. Teraz stosuję
Mercilon, bo lekarz stwierdził, że są lepsze (tzn. nowsze). Nie zauważyłam
żadnych problemów również podczas stosowania Mercilonu. Może po jakimś
czasie stosowania przejdzie Ci?

Pozdrawiam Krushynka :-)

1. Data: 2003-05-31 13:20:37

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krushynka napisał:

> [...]
> Mercilon, bo lekarz stwierdził, że są lepsze (tzn. nowsze). Nie zauważyłam
> żadnych problemów również podczas stosowania Mercilonu. Może po jakimś

Mozliwe, dopiero koncze pierwsze opakowanie. Wczesniej zazywalam Cilest.
Cilest podobno ma duza dawke hormonow, teraz sukcesywnie beda mi
zmniejszac bo juz sa "niepotrzebne" tak duze dawki. Mozliwe ze organizm
sie przestawia ale na lato wolalabym miec ladna buzie :].
Moze ktos sie jeszcze wypowie.
Ewentualnie poradzi co zrobic z buzia. Dodam ze z cera problemow nigdy
nie mialam, mam cere normalna (ani tlusta, ani sucha), nigdy tez nie
mialam jakis problemow z wypryskami i pryszczami. Jedyne co mnie
przesladuje to te czarne kropki ;) (wagry) ktore mi sie na nosie
pojawiaja. :(
Bu! :<

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 13:58:02

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Mozliwe, dopiero koncze pierwsze opakowanie.

Ja na Twoim miejscu bym jeszcze jedno opakowanie przeczekala (jesli nie ma
innych niepokojacych efektow).

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-31 17:55:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> Ja na Twoim miejscu bym jeszcze jedno opakowanie przeczekala (jesli nie ma
> innych niepokojacych efektow).
>
> Dunia
Nie ma, przeczekam, poobserwuje. Mam nadzieje ze minie :]

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 21:09:38

Temat: Odp: znow pigulki
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! <w...@w...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bba9rt$sg$...@n...news.tpi.pl...

> Wczesniej zazywalam Cilest.
> Cilest podobno ma duza dawke hormonow, teraz sukcesywnie beda mi
> zmniejszac bo juz sa "niepotrzebne" tak duze dawki. >
>
> --
Ja nadal zaywam Cilest. Po nim nie mialam i nie mam zadnych problemow z
cera. A co do dwaki hormonow.....naprawde? To moze powinnam poprosic lekarza
o jakas zmiane?

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-05-31 21:21:53

Temat: Re: Odp: znow pigulki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia_KIKI napisał:

> Ja nadal zaywam Cilest. Po nim nie mialam i nie mam zadnych problemow z
> cera. A co do dwaki hormonow.....naprawde? To moze powinnam poprosic lekarza
> o jakas zmiane?

Ja nie mialam z Cilestem zadnych problemow z cera tez. Pol roku temu
(troche ponad) zalecono mi Cilest
z powodow zaburzen hormonalnych, wyladowalam w szpitalu i w ogole
niemila historia. Potem po jakims czasie zaczelam miec coraz dluzsze
miesiaczki, dosc bolesne, i bardzo bolesne owulacje (do tego stopnia ze
2 razy zemdlalam z bolu). Powiedzialam lekarzowi i ten mi zmienil.
Oczywiscie porozmawiaj ze swoim lekarzem i niech on zadecyduje. Dla mnie
to byla zbyt silna dawka a poza tym jak facetka powiedziala za mloda na
nie jestem (mam 21 lat)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 21:26:49

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie da :( i cera zrobila sie taka w gory i dolinki, w sensie jakies
> grudki podskora wyskoczyly. Wiecie moze co to jest i czy kojarzenie

Tez bralam kiedys Marvelon i nie mialam zadnych problemow z cera. Dosc dlugo
natomiast pojawialy mi sie po nim inne sensacje typu mdlosci, puchnace nogi,
wiec w koncu zdecydowalam sie go odstawic Jak wiec widac reakcje u kazdego
moga byc inne i nie wydaje mi sie zeby akurat ta pigulka jakos szczegolnie
wywolywala problemy ze skora. Byc moze, tak jak sama napisalas, te wypryski
sa po prostu spowodowane jakimis zawirowaniam hormonalnymi, zwiazanymi ze
zmiana pigulek...

1. Data: 2003-06-01 18:56:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! <w...@w...net.pl> napisał(a):

> Potem po jakims czasie zaczelam miec coraz dluzsze
> miesiaczki, dosc bolesne, i bardzo bolesne owulacje

Zażywając Cilest?! Owulacje?!

JoP

1. Data: 2003-06-01 19:26:54

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Zażywając Cilest?! Owulacje?!
>
> JoP
Tak powiedzial lekarz... mnie sie tez to bardzo dziwne wydaje. Bardzo
mozliwe ze mial na mysli czas, w ktorym powinna wystapic
owulacja.Faktycznie, ze nie zastanowilam sie nad tym co pisze tylko
przeklapalam jego slowa. Moj blad. Przepraszam.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

Krem z filtrem >35
gdzie kupie sukienke?
woda perfumowana Miraculum
wody do ciała
Sztuczne paznokcie - alternatywa dla tipsów