znów pomyłka Nauki?

11. Data: 2015-12-15 19:09:05

Temat: Re: znów pomyłka Nauki?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...com> wrote:

> [...]
822(15)01167-7

> eat this
> http://wmbriggs.com/post/17238/

No ale co chcesz powiedzieć? Bo ja uważam, że ilość ulubionych naklejek
jakie dziecko odda innemu, nieznanemu mu dziecku jest bardzo dobrą miarką
altruizmu u takiego smyka. Nie zgadzasz się?

Myślę poza tym, że autor Twojego artykułu ma jakiś uraz na punkcie
naukowców i nauki, zwłaszcza jeśli chodzi o nauki humanistyczne o psychice
człowieka czy grup ludzi, w ktorych niestety bardzo rzadko można użyć tak
precyzyjnych narzędzi jak suwmiarka czy woltomierz.

12. Data: 2015-12-15 19:09:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...com> wrote:

822(15)01167-7

> Yeap, zapomniałeś dodać wioskowy głupku, że "metoda badawcza" to:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_dyktator
> taaaa, bardzo miarodajna sprawa.

Co zaproponowałbyś jako lepszą alternatywę do badania grupy 5-12 latków w
różnych krajach?

13. Data: 2015-12-15 19:16:21

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2015 o 18:41, Ghost pisze:

822(15)01167-7

> eat this
> http://wmbriggs.com/post/17238/
Gość sprawia wrażenie jakiegoś konserwatywnego tradycjonalisty,
zakochanego w latach 30. XX wieku (fedory, prochowce, zdjęcia z jakichś
filmów z tych lat). Taki amerykański Cejrowski, Ziemkiewicz, X-la czy
glob. Jeden diabeł. A tego jego aroganckiego, pseudo-naukowego bełkotu
nie da się czytać.

14. Data: 2015-12-15 19:20:07

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> [...]
> filmów z tych lat). Taki amerykański Cejrowski, Ziemkiewicz, X-la czy
> glob. Jeden diabeł. A tego jego aroganckiego, pseudo-naukowego bełkotu

Bardziej mi się z obrzydzeniem do nauki notorycznie widocznym u Chirona
skojarzył.

15. Data: 2015-12-15 19:27:30

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2015 o 19:20, Pszemol pisze:

822(15)01167-7

> Bardziej mi się z obrzydzeniem do nauki notorycznie widocznym u Chirona
> skojarzył.

Chiron to katolicki propagandysta nie przebierający w środkach,
zmierzających do zgniecenia i oplucia przeciwnika, z miną niewiniątka.
Nauka? On ma Biblię i jest gotów tą Biblią okładać niewiernego aż mu
duch uleci.

16. Data: 2015-12-15 19:55:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Co zaproponowałbyś jako lepszą alternatywę do badania grupy 5-12 latków w
>różnych krajach?

Ale mówisz, że się nie da inaczej, czy co?

17. Data: 2015-12-15 19:56:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...com> wrote:

> [...]

>człowieka czy grup ludzi, w ktorych niestety bardzo rzadko można użyć tak
>precyzyjnych narzędzi jak suwmiarka czy woltomierz.

Co miałeś z matematyki?

18. Data: 2015-12-15 19:57:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" napisał w wiadomości grup
pl...

>Chiron to katolicki

Chiron to nie katolik, to nawet nie chrześcijan.

19. Data: 2015-12-15 19:59:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" napisał w wiadomości grup
pl...

> [...]

>lat). Taki amerykański Cejrowski, Ziemkiewicz, X-la czy glob. Jeden diabeł.
>A tego jego aroganckiego, pseudo-naukowego bełkotu nie da się czytać.

Mocna nałkowa argumentacja, nie ustępujesz pszemololo.

20. Data: 2015-12-15 20:15:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...com> wrote:

> Ale mówisz, że się nie da inaczej, czy co?

Zadałem Ci proste pytanie...

Re: To chyba jakaś pomyłka...
Re: To chyba jakaś pomyłka...
Re: To chyba jakaś pomyłka...