znowu chodzi o tabletki:(

1. Data: 2002-11-08 12:11:17

Temat: znowu chodzi o tabletki:(
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelam przyjmowac Logest, normalnie, tak jak trzeba, czyli pierwszego dnia
miesiaczki. Porblem polega na tym, ze okres mam nadal i trwa juz 10 dzien.
Czy to normalne? Czy mozna to jakos wyjasnic?
Prosze o pomoc, bo zaczynam sie juz powaznie martwic:(((

Pozdrawiam
A.

2. Data: 2002-11-08 12:32:33

Temat: Re: znowu chodzi o tabletki:(
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to normalne? Czy mozna to jakos wyjasnic?
> Prosze o pomoc, bo zaczynam sie juz powaznie martwic:(((

To nie jest normalne. Idź lekarza.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-11-08 12:40:57

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> To nie jest normalne. Idź lekarza.

Hmm, jesli zaczeła brac pigułki,
a ten okres nie jest obfity, tylko raczej jest to plamienie,
to chyba jest Ok.
Z tego co czytałam jest to dosc czesta reakcja przy rozpoczynaniu
przyjmowania pigułek.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

4. Data: 2002-11-08 12:55:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to chyba jest Ok.
> Z tego co czytałam jest to dosc czesta reakcja przy rozpoczynaniu

Jeśli to jest krwawienie, czy tez plamienie i utrzymuje się tak długo, to
może to zupełnie nie mieć związku z braniem tabletek niestety.

5. Data: 2002-11-08 14:08:46

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odp., ale moze jednak wyjasnie cos...
Krwawic przestalam juz w zasadzie jakies 4-5 dni temu. Od tamtej pory mam
plamienie, bardzo skape, kolor raczej bordowo-brunatny. Sa to na prawde
kropelki, ale ciagle sa, wiec dlatego mnie to martwi.
Do lekarza chetnie bym sie wybrala, ale wlasnie moj ukochany pan doktor
przyjmuje raz w tyg. i to w czwartki, a wczoraj wlasnie go nie bylo:((((
Dlatego pisze...
Jak wpadniecie na jakas diagnoze lub rade, to bede wdzieczna:)))

Pozdrawiam:)
A.

6. Data: 2002-11-08 14:15:07

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze cos...
W polowie poprzedniego cyklu pojawilo sie plamienie . Poszlam z tym do
lekarza i pan doktor przpisal mi Ortgametril. Plamienie ustalo po 3-4
dniach. Tabletki zaczelam brac ze wzgledu na antykoncepcje i na uregulowanie
miesiaczki. Wczesniej przyjmowalam regulon przepisamny wlasnie ze wzgledu na
bardzo rozlegulowany okres, ale przestalam po zaalecanych 7 miesiacach, bo
wszystko sie ulozylo. Ale pojawily sie problemy z plamieniem w srodku cylku,
wiec stad m.in. ten Logest.
Czy teraz to plamienie , ktore jast tak jakby koncem tej miesiaczki moze byc
czyms powaznym? Czy jest to objaw jakiejs choroby, nieprawidlowosci, czy
moze czegos jeszcze innego?

Pzdr
A.

7. Data: 2002-11-08 17:37:40

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"artilla" wrote:

> [...]
> bylo:(((( Dlatego pisze...
> Jak wpadniecie na jakas diagnoze lub rade, to bede wdzieczna:)))

Diagnozy stawiac nie bede bo nie jestem lekarzem.
Ale ostatnio po miesiecznej przerwie w przyjmowaniu pigułek zaczełąm znowu
brac. I nastapiła sytuacja analogiczna do opisanej przez Ciebie. Okres
szybko sie skonczył, ale plamienie utrzymywało sie jeszcze przez póltora
tygodnia.
Zadzwoniłam do lekarki, gdyz wczesniej cos takiego nie miała miejsca. A ona
stwierdziła, ze przy pierwszym opakowaniu moze sie tak dziac. A mam sie u
niej pojawic gdy sytuacja sie powtórzy przy drugim opakowaniu. Nie
powtórzyło sie.to, i wszystko jest ok.
Tak wiec ja naTwoim miejscu cuerpliwie bym poczekała - jesli jest to tylko
plamienie tak jak piszesz.

ps. do drugiego Twojego posta - plamienie w środku cyklu czesto ma miejsce
podczas owulacji własnie. I jest to normalne.

8. Data: 2002-11-08 19:49:09

Od: "kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie czytasz dawkowania,zasada dawkowania środków antykonc jest to że po
przyjęciu 21 tabl robisz 7 dni przerwy ,gdzie w tym czasie powinna wystąpić
mensturacja i bez wzgledu na to ,jak sie ciagnie, zaczynasz w 7 dniu nast
opakowanie,w przeciwnym wypadku możesz mieć cykl owulacyjny,nie neguję
oczywiscie kontroli ginekologa w przypadkach wątpliwych,pozdr.,kamelot

9. Data: 2002-11-09 08:35:49

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to normalne? Czy mozna to jakos wyjasnic?
> Prosze o pomoc, bo zaczynam sie juz powaznie martwic:(((

Nie powinno tak byc, powinnas zglosic sie do ginekologa. Z pewnoscia nie
jest to objaw ciazy, a zapewne leki nie pasuja do Twojego organizmu.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

10. Data: 2002-11-09 13:21:03

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytasz dawkowania,

czytam i wiem, jak je nalezy brac. Zaczelam brac Logest pierwszego dnia
miesiaczki,bo dopiero zaczynam brac te tabletki. Zreszta tak kazal mi moj
ginkolog.
Problem w tym, ze plamienie wciaz trwa:(((

sorry za podwojny posting
Wynik wycinka (kolonoskopia)
archiwum
Prosze o linka spisu i opisu leków!