Re: znowu o gejach

From: "bary" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: znowu o gejach
Date: Mon, 27 Dec 1999 11:53:28 +0100

Jeśli chodzi o moje zdanie to w kwestii miłości do bliźniego to ty kochasz
inaczej.... Tak! nie zastanawiałeś się nad tym... I to na pewno nie jest
normalne....

Nie wiem o co wam chodzi! Przecież to dotyczy seksu, musisz zaglądać
sąsiadowi do łóżka??? No cóż najwyraźniej natura nie trzyma się twojej
"normalności".. ale ludzie niestety od niej są zależni i można tu
powiedzieć, że to twoja "normalność" nie trzyma się natury.. Bo to ona tutaj
rządzi, nie ty... Nie jesteś pępkiem świata, więc nie decydujesz o jego
formie i powinieneś pogodzić się z tym jaki jest, inaczej to ty jesteś
"nienormalny"...
Ok. możliwe że masz jakiś uraz, i jak się mówi o tym to bardzo ci to
przeszkadza, godzi twoją dumę, czy coś takiego.. w porządku, nie musisz
uczestniczyć w takich rozmowach... Z drugiej strony to też by było wredne
jak by ktoś cię zmuszał... Możesz przecież filtrować takie wiadomości....

Nie lubię jak ktoś wbije sobie jakiś pogląd do głowy i na podstawie tego
może bez wyrzutów sumienia ranić drugiego... To jest upośledzenie w pewnym
stopniu.... W każdym razie nie prowadzi do niczego pozytywnego, zdrowego,
"normalnego".

taka tylko oczywista prawda,

pozdrawiam

JAcEk

ps. mam nadzieje że święta przybliżą niektórych do prawdziwej miłości....

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"