Re: znowu o gejach

From: a...@f...com.pl (Axel D.)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: znowu o gejach
Date: 28 Dec 1999 09:57:19 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Machalas wrote:

> Jest pewne zakłócenie logiki w Twojej wypowiedzi. Piszesz, że mężczyzna
> podający się za pedała powinien się wstydzić. Bardziej od kobiety - czyli
> kobieta jednak też. No więc skoro powinni się wstydzić, to robią coś złego,
> coś co nie jest przyjete jako normalne w spoleczeństwie. Coś, co naraza ich
> na wstyd - poniżenie. W takim razie też jesteś nietolerancyjny.
> Dlaczego w takim razie w pierwszym akapicie piszesz z pretensją o tolerancji
> " i to w okresie świątecznym" i wątpisz w sens listy?
>
> Machalas

Wiekszosc ludzi sie tego wstydzi, a wiesz dlaczego? Bo za duzo maja
wokol siebie takich ludzi jak ty i Trabul, ktorzy wmawiaja im, ze sa
nienormalni i powinni sie tego wstydzic.
Ja sie niczego nie wstydze, czasami sie po prostu boje. Boje sie tylko
kilku rzeczy: dostac po mordzie, stracic prace, no i to chyba wszystko.
Utraty kolegow i rodziny nie boje sie wcale, bo nie zalezy mi na
znajomosciach i przyjazniach, ktore mnie nie akceptuja.

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml