Re: znowu o gejach

From: a...@f...com.pl (Axel D.)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: znowu o gejach
Date: 29 Dec 1999 09:58:06 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Machalas wrote:

> I mają tego świadomosć,
> że taki rodzaj miłości - po prostu inny, niż ten przyjęty przez
> społeczeństwo jest czymś dziwnym, właśnie nienormalnym. I dlatego ani
> lesbijki ani geje nie chwalą się tym publicznie. No i dobrze.

Nie wszyscy i nie wszedzie. w Polsce jest moze mala garstka ludzi tak
odwaznych, ze "pochwalila sie tym publicznie", no ale IMHO Polska to
kraj nie do konca normalny. W Niemczech lub Holandii takie "chwalenie
sie publiczne" jest czyms normalnym i nie jest zadna rewelacja. (btw. to
sie nazywa "publiczny comming out" )
Ciekawe co masz na mysli piszac "No i dobrze". Obawiasz sie ze
homoseksualizm moze za kilka(nascie)(dziesiat) lat stac sie czyms
zupelnie normalnym, i zdanie: "jestem gejem" bedzie tak samo
"sensacyjne" jak: "mam 24 lata"? Nie masz sie czym martwic. My w Polsce
takiej chwili juz nie dozyjemy.... a szkoda.

> Kolegów zgoda, są rożni. Ale rodzina? Jaka jest to jest, ale akurat utraty
> jej sobie nie życzę....To mocne słowa.
> No, ale każdy ma swoje zdanie.

Rodziny bywaja BARDZO rozne.

axel d.