znowu podkład

1. Data: 2004-06-03 13:58:10

Temat: znowu podkład
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie na podkładem. Oglądałam te drogie np. Dior, Lancome(przypadł
mi do gustu)itp. ale również te troche tańsze np. L'oreal, Max Factor.
Czy one się naprawde tak różnia od siebie(oprócz ceny oczywiście)
Co o tym myślice?
Pozdrwaim

1. Data: 2004-06-03 14:14:32

Temat: Re: znowu podkład
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

a_gg_a wrote:
> [...]
> L'oreal, Max Factor.
> Czy one się naprawde tak różnia od siebie(oprócz ceny oczywiście)

Naprawde tak roznia sie od siebie...

--
star

1. Data: 2004-06-03 15:18:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jun 2004 15:58:10 +0200, in pl.rec.uroda "a_gg_a"
<s...@i...pl> wrote in :

> [...]
>mi do gustu)itp. ale również te troche tańsze np. L'oreal, Max Factor.
>Czy one się naprawde tak różnia od siebie(oprócz ceny oczywiście)

myślę, że niejasno formułujesz myśli. generalnie podkłady różnią się
od siebie. czego oczekujesz od podkładu, jaką masz cerę?

an//

1. Data: 2004-06-03 21:29:05

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

Lancome(przypadł

> myślę, że niejasno formułujesz myśli. generalnie podkłady różnią się
> od siebie. czego oczekujesz od podkładu, jaką masz cerę?

Mam cerę mieszaną z rozszerzonymi porami. Chodziło mi o efekt jaki sie
osiaga gdy nałozy się podkład za 50 lun 130

1. Data: 2004-06-03 21:31:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-03 23:29:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *a_gg_a* skreślił te oto słowa:

> Mam cerę mieszaną z rozszerzonymi porami. Chodziło mi o efekt jaki sie
> osiaga gdy nałozy się podkład za 50 lun 130

Napisze Ci tak - przy Cliniqeu za 130 zł nie widac porów, przy HR za 180 zł
nie widac, a do tego nie widac przez ponad 12 godzin, przy Max Factorze -
nie dośc ze widac po godzinie, to jeszcze podklad przypomina raczej maskę
niż niewidoczną maskującą warstwę.
I może ktoś ma inne doświadczenia, ale oszczedzania na podkładzie przy
cerze tłustej czy mieszanej nie ma większego sensu, bo lepiej sie wyglada w
dobrym kremie matującym i pudrze niż w tanszym podkładzie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-03 21:41:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jun 2004 23:29:05 +0200, in pl.rec.uroda "a_gg_a"
<s...@i...pl> wrote in :

>Mam cerę mieszaną z rozszerzonymi porami. Chodziło mi o efekt jaki sie
>osiaga gdy nałozy się podkład za 50 lun 130

jeśli podkłąd jest dobrze dopasowany, to będzie dobrze wyglądać. nie
wszystkie mają identyczne odcienie, nie wszystkie działają tak samo z
kremami i pudrami, których się używa - trzeba dobrać coś odpowiedniego
ze względu na skutek, a nie na cenę czy markę.

ja mam podobną cerę i używam perfectly real Clinique. bardzo polecam -
ale najpierw wypróbuj.

an//

przyciemnianie karnacji
[wroc] Norel