znowu sklep na Grochowskiej :)

1. Data: 2002-12-12 12:51:44

Temat: znowu sklep na Grochowskiej :)
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialabym sie wybrac na zakupy do slynnego sklepu na Grochowskiej. Mam do
przejechania ponad 300 km do W-wy, czy uwazacie, ze warto ?Czy widzicie
poprawe, czy wszystkie klientki sa traktowane tak samo?
Dodam, ze nie potrafie kupic sobie biustonosza w ktorym byloby mi zupelnie
wygodnie, np. w sklepie wydaje mi sie ze wszystko jest ok, ale za dwa dni
juz wydaje mi se zbyt ciasny :(
Czy ma ktoras z was ma numer telefonu do pani Hani, bo nie chcialabym
przejechac tyle kilometrow i dowiedziec sie ze np. jest na urlopie ;)
pzdr Zuza

1. Data: 2002-12-14 12:31:49

Temat: Re: znowu sklep na Grochowskiej :)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> juz wydaje mi se zbyt ciasny :(
> Czy ma ktoras z was ma numer telefonu do pani Hani,
warto, naprawde:
tu masz namiar na sklep : 'ATUT"
Ul. Grochowska 93
tel. 0-22 612 33 45
powiedz, ze jestes z grupy dyskusyjnej z internetu,
powiedz, ze jestes pierwszy raz, to p. Hania wezmie Cię w obroty:)))
dowiesz sie takze - jak w przyszlosci kupowac biustonosz , na co patrzec,
moze wtedy bedzie Ci latwiej dokonywac samodzielnie zakupow. Ona ma taka
zasade:dobierzecie wspolnie - dobry rozmiarowo ( Ty musisz zdecydowac w
ktorym jest Ci najwygodniej i nie rozchodzi sie na boki i ze fiszbiny
polokragle - wycelowane sa dokladnie w srodek podpachy- gdyby je przedluzyc
a takze ktory i za ile)a nastepnie poinformuje Cię o masazu i ze za 3
tygodnie zmienisz przez ten masaz miseczke na wieksza i musisz kupic
biustonosz nastepny...No chyba, ze w trakcie schudniesz ten kilogram i
zmiany nie beda potrzebne

jedź, warto Jola L-L

1. Data: 2002-12-16 14:01:12

Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zuza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

A co to za słynny sklep , mozecie mi cos wiecej na ten temat napisac????????

Ona

1. Data: 2002-12-16 14:06:32

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ona" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> A co to za słynny sklep , mozecie mi cos wiecej na ten temat
napisac????????

> Ona

Blagam:)
Poszukaj w archiwum:)
Wiem ze moge nie czytac tego watku, ale na ten temat naprawde duzo juz
napisano i jestem pewna ze Ty tez na tym skorzystasz:) Po prostu dowiesz sie
o wiele wiecej.

Kaska

1. Data: 2002-12-16 14:13:45

Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o wiele wiecej.
>
> Kaska
>
> Ale spokojnie , nie trzeba sie od razu tak denerwowac ?????????
nie zauwazyłam poprastu watku,
dobrze juz dobrze sparwdze sobie

1. Data: 2002-12-16 14:27:15

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> sie

> nie zauwazyłam poprastu watku,
> dobrze juz dobrze sparwdze sobie

Czy te usmiechy w moim poscie to wedlkug Ciebie znaczy ze sie zdenerwowalam?

Kaska

1. Data: 2002-12-18 10:24:38

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ona" <m...@p...wp.pl> wrote in message
> A co to za słynny sklep , mozecie mi cos wiecej na ten temat
napisac????????

Wszystko zaczelo sie od artykulu w Wysokich obcasach/dodatek gazety wyb.,
polecam,oto link:
http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25369,845666.html

Ponadto duzo na ten temat dziewczyny rozmawialy na forum www.gazeta.pl
Oczywiscie u "nas" w archiwum tez znajdziesz sporo informacji.

Adrianna

operacje plastyczne, liftingi i inne sposoby na zmarszczki
iiiiiiiiii
Dermika Mat-B Complex
jak dbacie o stopy?
Jeszcze pytanie o fryzjera - Katowice