zobacznie koniecznie

1. Data: 2006-07-21 13:27:48

Temat: zobacznie koniecznie
Od: Anonim <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://giertych.wot.pl/ jak dla mnie the best
Giertych musi odejść

2. Data: 2006-07-21 15:34:00

Temat: Re: zobacznie koniecznie
Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 15:27:48 +0200, Anonim napisał(a):

> http://giertych.wot.pl/ jak dla mnie the best
> Giertych musi odejść

1.NTG
2.Przereklamowane

--
Immon

3. Data: 2006-07-21 16:44:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon; <kpwk1fq5jdr7$.capyho7qpvix$.dlg@40tude.net> :

> 1.NTG
> 2.Przereklamowane

Za bardzo nie wiem, o co chodziło autorowi, ale mz. o ten tekst w
niebieskim pasku. Czysto gówniarskie zagranie - ktoś zrobi wyjątek, inni
oskarżają go o robienie wyjątków, to ten ktoś robi z tego normę. W sumie
fajnie jest - zdajeszmaturę na X punktów, ale normą jest, że zdasz ją
mając x-n punktów. :)

Flyer
--
gg: 9708346

4. Data: 2006-07-21 17:23:57

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 18:44:12 +0200, Flyer napisał(a):

> W sumie
> fajnie jest - zdajeszmaturę na X punktów, ale normą jest, że zdasz ją
> mając x-n punktów. :)

To ja proponuję prostą regułę ;-)

1. 90% uczniów, którzy uzyskali najlepsze wyniki zdaje maturę z mocy
ustawy.

2. Uczeń należący do pozostałych 10% musi uzyskać minimum x punktów, aby
matura została uznana za zdaną.

Pozdr.
--
Immon

5. Data: 2006-07-21 19:26:12

Od: Anonim <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> 1.NTG
> 2.Przereklamowane

1 co to kogo ovbchodzi
ważne ze jak najwięcej ludzi to widzi

2 to już Twoje zdanie

6. Data: 2006-07-21 20:29:21

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 21:26:12 +0200, Anonim napisał(a):

> 1 co to kogo ovbchodzi
> ważne ze jak najwięcej ludzi to widzi

Wysyłasz na wszystkie grupy? ;)

> 2 to już Twoje zdanie

Moje jak najbardziej

--
Immon

7. Data: 2006-07-22 09:29:17

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon wrote:
(...)
> [...]
> ustawy.
>
> 2. Uczeń należący do pozostałych 10% musi uzyskać minimum x punktów, aby

3. Wśród pozostałych prowadzone jest losowanie wybierające z nich 10%
których matura też zostaje uznana za zdaną ; )

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

8. Data: 2006-07-22 10:40:20

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jul 2006 11:29:17 +0200, es_ napisał(a):

> 3. Wśród pozostałych prowadzone jest losowanie wybierające z nich 10%
> których matura też zostaje uznana za zdaną ; )

Hehe :)

--
Immon

9. Data: 2006-07-22 12:43:22

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

henryk batuta wrote:

> aby
>
> a jak zostanie wylosowana metoda losowania?

Zostanie ogłoszony przetarg w którym wygra zaprzyjaźniona firma ; ]

10. Data: 2006-07-22 12:49:22

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> których matura też zostaje uznana za zdaną ; )

a jak zostanie wylosowana metoda losowania?

Analiza artykulu politycznego
[pyt] Uzaleznienie od netu - adresy poradni - slaskie
Szkoła i takie tam.
Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm