żółtaczka zakaźna / sens szczepienia

1. Data: 2006-03-11 12:14:40

Temat: żółtaczka zakaźna / sens szczepienia
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: jak dużo przypadków w dzisiejszych czasach jest zakażeń
żółtaczką w szpitalu? Przed zabiegiem powiedziano mi, że jeśli chcę mogę
wykonać szczepienia, ale nie muszę, no i zastanawiam się, czy jest sens, czy
raczej nie.

D.

2. Data: 2006-03-11 14:18:01

Temat: Re: żółtaczka zakaźna / sens szczepienia
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy jest sens, czy
raczej nie.

Od Ciebie zależy... Twój wybór. Tak napradwdę o to trzebaby pytac
lekarzy zakażników - oni bedą najlepiej wiedzieli ile przypadków mają
wszczepiennego WZW. Ja bym się na Twoim miejscu zaszczepił - skoro można
zmniejszyć prawdopodobieństwo zakżenia dlaczego masz tego nie zrobić???

3. Data: 2006-03-11 20:13:08

Od: "Jacek" <j...@r...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> żółtaczką w szpitalu? Przed zabiegiem powiedziano mi, że jeśli chcę mogę
> wykonać szczepienia, ale nie muszę, no i zastanawiam się, czy jest sens,

Szczepiąc sie nic tak naprawde nie tracisz (no moze kilkadziesiat złotych) a
zyskujesz bardzo wiele. WZW mozna zarazić sie nie tylko w szpitalu podczas
zabiegów i operacji chirurgicznych. Jest całe mnóstwo sposobów zakazenia.
Mysle ze kazdy powinien sie zaszczepic.
pozdrawiam Jacek

chirurg plastyczny w Wa-wie...
ból nad kolanem.
Radioterapia, leczenie skory glowy - pytanie
co to jest SINISTROGYRIA
problemy z oddychaniem na basenie