problemy z oddychaniem na basenie

1. Data: 2006-03-10 19:50:15

Temat: problemy z oddychaniem na basenie
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam taki dziwny problem, że na basenie, po około 10 minutach
pływania robi mi się niedobrze (nie słabo!). Czuję nadal siły,
bardzo chciałbym móc dalej płynąć, ale pojawia się odruch
wymiotny.

Prawie jestem pewien, że troche wody dostaje mi się przez nos, czego
nie potrafię pokonać. Przez buzie na pewno nie. Czy jest jakas
choroba "nieszczellnego nosa"? Czy da sie to jakos inaczej pokonac niz
zatyczką do nosa?

Nie mogę w ogóle nurkować (ale nawet nie chce), bo jak tylko zanurze
glowe pod wode, to robi mi sie nieobrze - nie wiem co to moze byc?

pozdrawiam,

2. Data: 2006-03-10 20:20:14

Temat: Re: problemy z oddychaniem na basenie
Od: "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko rozbija sie o technike oddechu
a raczej wydechu
rada jest prosta - wdychasz powietrze ustami a wydychasz nosem
mozna trenowac w ten sposob ze robisz wdech i zanurzasz glowe a raczej
nos - i w tym momencie robisz wydech(nosem)
po czasie stanie sie to naturalne ( np plywanie kryta lub pol-kryta zabka -
czy zabka "kryta" na plecach -wtedy zawsze nos bedzie wydychal bez zadnej
kropli ktora wpadnie do "zatok"
Minusem tego jest ze po czasie nie bedzie mozna nurkowac - gdyz samo
zanurzenie glowy spowoduje wypuszczanie powietrza nosem (mimowolne)

Blesso

3. Data: 2006-03-10 21:03:33

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dusn4t$dag$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Blesso <blesso[no spam]@wp.pl>
Było:
> wszystko rozbija sie o technike oddechu
> samo zanurzenie glowy spowoduje wypuszczanie powietrza nosem
> (mimowolne)

Od dzieciństwa tak oddycham w wodzie i do tej pory panuję nad "zwieraczem
nosa" ;-) (NMSP)
Udaje mi się, powoli wypuszczając powietrze, przepłynąć basen w poprzek.

4. Data: 2006-03-10 22:24:42

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

moze cos jest w tej technice.... spróbuje :)

Powiększone węzły chłonne pod lewą pachą bolesne przy dotyku
Salmonelloza - zakazenie ogolnoustrojowe
opuchlizna i krwiak po operacji łokcia
Ból w lewym boku promieniujący do łopatki
Ciąża czy nie ciąża