żona trwoni kase

11. Data: 2002-11-29 21:19:35

Temat: Re: żona trwoni kase
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.aufhse.6h7.Bischoop@kgb.russia...
> W artykule Arek wystukal(a)
>>
> Powiedz jej ze wyglada jak postrzepiona kura.

I nastepnym razem wyda 500 ale dolarow?

--
Mam(q)a

12. Data: 2002-11-29 23:47:08

Od: "Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> No ale przeciez jak tam mieszkasz to nie liczysz iz do fryzjera pojdziesz
> dopiero jak przylecisz do Polski...

Dlaczego nie ? Wiem ze mam leciec w piątek, a w środe ide do fryzjera, bo co
mi tam......300zł w te a w te :)))

> A wiec nie mozesz nam pisac ile to zona
> wydala zlotowek bo wprowadzasz nas tym samym w blad (przynajmniej tych co
> nie maja pojecia skad piszesz). Ja uznalam iz 500 zl to kupa kasy bo
jakbym
> ja tyle wydala to z mojej wyplaty zostalo by mi tylko 150 zl...

Dla niej te pieniadze to 1/3 wypłaty (co 2 tygodnie dostawała).Ale nie o to
w tym wszystkim chodzi....
Najgorsze jest dla mnie to ze tak ciągle narzeka ze mało i mało.......

13. Data: 2002-11-30 07:15:04

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sowa wystukal(a)

> O ludu!!!
> Dobrze, że nie jestem Twoją żoną.

OKI, jak postrzepiona sowa.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

14. Data: 2002-11-30 07:15:05

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule mamqa wystukal(a)

> I nastepnym razem wyda 500 ale dolarow?

Moze pomysli iz na takiego fryzjera nie ma co wydawac tyle kasy.

15. Data: 2002-11-30 08:35:57

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ręce juz załamuje ! Moja kochana szasta kasą na prawo i lewo

Trza było brać połowicę z Poznania ;-)

Renya

16. Data: 2002-11-30 09:08:38

Temat: Odp: żona trwoni kase
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renya <renya @ poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as9t93$mup$...@t...icpnet.pl...

> Trza było brać połowicę z Poznania ;-)

hehe te też są rozrzutne :-) w dzisiejszych czasach oczywiście i wiem co
mówie... praprababcia,pra też :-) babcia tez :-) była bardzo oszczędną
kobietą :-)

a reszta jest rozrzutna, myśle , że to czasy i przemieszczanie się ,kontakty
, w miare jedzenia apetyt rosnie

Faceci hmm boginie chcieliby mieć koło siebie a skąpią się biednej trochę
forsy :-) kto ma dobry smak temu forsy brak :-)

Sandra

17. Data: 2002-11-30 10:50:38

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zakręcić kurek natychmiast, chyba że masz miliardy, miliony są do wydania...

Użytkownik Arek <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as8c7k$8ic$...@n...tpi.pl...

18. Data: 2002-11-30 13:15:43

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
powiedziała
> ze wydała 500 zł (to nie pomyłka!!!) na swoją fryzure to mnie mało nie

W sumie nikt (ani ja) nie zadal pytania jak dlugo jestescie po slubie? Czy
przedtem tez tak robila? Czy jest z zamoznej rodziny (tzn.przyzwyczajona do
takich wydatkow).

Mam(q)a

19. Data: 2002-11-30 15:48:36

Od: "ludwika" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Takie są ceny za oceanem :)

bzdury opowiadasz. obciecie wlosow wraz z modelowaniem kosztuje 15-20$

sala na impreze dla dzieci (12-13 lat)
Życzenia
pieniądze za sex w małżeństwie
Poradnia Rodzinna