sala na impreze dla dzieci (12-13 lat)

1. Data: 2002-11-29 09:25:03

Temat: sala na impreze dla dzieci (12-13 lat)
Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

czesc,

Sadzac po dominujacych tematach to byc moze nie jest wlasciwy dzial na
tego typu pytanie, ale moze mi wybaczycie... ;)

Poszukuje sali na terenie Warszawy na urzadzenie imprezy urodzinowej
dla bandy 15-20 dzieci w wieku 12-13 lat.
Byloby milo, gdyby cena nie zwalila mnie z nog, a sala im blizej
Ursynowa tym lepiej.
Wyposazenie nie jest konieczne. W zasadzie myslalem o czyms takim jak
sala gimnastyczna - duza i pusta, co moze ograniczyc straty :)
Oczywiscie mniejsze pomieszczenia tez sa mile widziane...

Jesli wiecie o takim miejscu dajcie znac.

Dzieki

Waldek D.

P.S. W dodatku wyslalem te sama wiadomosc przez Google (mam dostep tylko przez
WWW) i dowiedzialem sie ze dojdzie za 3-9 godz. :) wiec pisze jeszcze raz przez
polski serwer. Sorki. W