Re: żonaty facet

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: żonaty facet
Date: Fri, 6 May 2005 11:25:45 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@www.rutex.slask.pl

Użytkownik "anka" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d5fc72$m18$1@nemesis.news.tpi.pl...
> tak on jest zonaty! niestety! spotykamy sie, robimy rozne rzeczy ale nigdy
> nie
> dochodzi do sexu choc nie ukrywam mam na to ochote! znam jego zone on jej
> nie
> kocha ale jej nie zostai bo maja dziecko. nie chce stawac miedzy nim a
> jego
> synem, kocham go, czujemy sie ze soba wspaniale.... ale... jak zrobic zeby
> skonczyc? ja nie chce ale musze nie ,mam wyjscia przeciez nie moge
> rujnowac
> zycia dziecku, musze zyc wlasnym zyciem prawda?dlaczego wszystko jest
> [...]

O co ci chodzi?
Przecież ten facet jest "normalny"! Aż do bólu...
;)
Czy może zapewnić dobro dziecku trwanie dwojga ludzi w "związku" nie
dopełnianym ich wzajemną miłością? Dzieci są szczęśliwe przy rodzicach
którzy są razem ze sobą szczęśliwi. A każdy z nas jest szczęśliwy w związku
z drugim -kiedy "sam ze sobą" jest szczęśliwy.