zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!

1. Data: 2007-03-11 15:54:20

Temat: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: "Przyczajony" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

i załóżcie sobie grupę alt.pl.twa albo podobną i właźcie sobie nawzajem w tyłki.
Do was to pisze wszelakie dzudzu, slavi i poplecznicy.

W typowo polski sposób potrafiliście zniszczyć taka sympatyczna grupę.
Zazdrość cie dzudzu zjadala ze niektore osoby byly traktowane jako pewnego
rodzaju guru?
Najlatwiej jest totalnie negowac, krytykowac i obrazac.
A wszystko to na dodatek nie ma wiele wspolnego z kuchnią.

Kiedyś prk to była skarbnica wiedzy, doświadczenia, pomysłów itp.
A teraz to zwykłe szambo w którym z taka luboscią sie pławicie.

Nie pisałem tu za wiele, ale z wielu pomysłów skorzystałem.
Teraz po prostu przestanę subskrybowac grupe bo w obenym kształcie nie ma ona
sensu.
Sądzę że wielu czytających ma podobne odczucia i ich pozdwiam

PT

2. Data: 2007-03-11 16:06:46

Temat: Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczajony wrote:

> [...]
> ona sensu.
> Sądzę że wielu czytających ma podobne odczucia i ich pozdwiam

Sądzę, że wielu czytających wie, jak się posługiwać filtrami w ich
czytnikach. No sorki, ale jeśli nie potrafisz korzystać z killfile, czy co
tam Outlook ma, to widać Usenet nie dla Ciebie. Zapraszamy na fora Onetu.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

3. Data: 2007-03-11 16:14:24

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 17:06, Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl>
wrote:

> Sądzę, że wielu czytających wie, jak się posługiwać filtrami w ich
> czytnikach. No sorki, ale jeśli nie potrafisz korzystać z killfile, czy co
> tam Outlook ma, to widać Usenet nie dla Ciebie. Zapraszamy na fora Onetu.

Również jest wielu, którzy nie wiedzą. Skontruowanie filtru w Outlook
wbrew pozorom nie jest proste.
Jak wg Ciebie wygląda filtr który odsiewa głupie wątki Panslavisty?
Przecież nie problemem są posty jednego człowieka czy nawet 3 tylko
piędziesiąt odpowiedzi.
Jest jeszcze taka grupa która korzysta z czytników nie mających
filtracji np. Google groups.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-03-11 16:15:59

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 4:54 pm, "Przyczajony" <a...@...pl> wrote:
> [...]
> sensu.
> Sądzę że wielu czytających ma podobne odczucia i ich pozdwiam

Nikogo nie obrażamy. To my jesteśmy obrażani. Nie krytykujemy. To nas
się krytykuje.
Nie my używamy słowa "szambo" - to Ty właśnie go użyłeś obrażając nas.
Pomyśl nad tym głębiej. Zastanów się.
Możemy NASZE posty oznaczać: "NIE CZYTAĆ!"
Myślisz, że poskutkuje ? - zaręczam Ci, że skutek będzie dokładnie
przeciwny, więc... po prostu nie czytaj :-)))
To takie łatwe :-) Niczego robić nie trzeba - po prostu NIE CZYTAĆ...
Daj sobie szansę na spokój, daj sobie w prezencie luz. Don't worry, be
happy :-)
Jak my :-)

5. Data: 2007-03-11 16:52:38

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 5:06 pm, Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl>
wrote:
> Sądzę, że wielu czytających wie, jak się posługiwać filtrami w ich
> czytnikach. No sorki, ale jeśli nie potrafisz korzystać z killfile, czy co
> tam Outlook ma, to widać Usenet nie dla Ciebie. Zapraszamy na fora Onetu.

Moje uznanie za rzeczową i bezstronną wypowiedź. Oceniam
pięciogwiazdkowo :-)
XL

6. Data: 2007-03-11 16:58:47

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Maciej Jastrzębski
Sun, 11 Mar 2007 17:06:46 +0100 napisałeś:

> Sądzę, że wielu czytających wie, jak się posługiwać filtrami w ich
> czytnikach.

smutne jest to, ze az tak wielu kretynow trzeba odfiltrowywac. praktycznie
nie ma dnia, zeby kogos nie dorzucic do killfile.
niestety, zgadzam sie z tworca tego watku. :(
Marek
Eat right. Stay fit. Die anyway.

7. Data: 2007-03-11 17:01:51

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 4:54 pm, "Przyczajony" <a...@...pl> wrote:
> W typowo polski sposób potrafiliście zniszczyć taka sympatyczna grupę.

Z typowo antypolską zajadłością (kojarzysz mi się bardzo, bardzo
brzydko...) prezentujesz pianę na ustach i pięść.
Nie nadajesz się do tak sympatycznej grupy...

8. Data: 2007-03-11 17:03:03

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ wrote:

> Również jest wielu, którzy nie wiedzą. Skontruowanie filtru w Outlook
> wbrew pozorom nie jest proste.
> Jak wg Ciebie wygląda filtr który odsiewa głupie wątki Panslavisty?

A po co w ogóle? Filtruj samego Panslavistę. Ma miły zwyczaj
wpisywania "Panslavista" w polu From: nawet, gdy zmienia adres, więc nic
prostszego. Ikselka na razie raz zmieniła adres i też się go trzyma, a ta
dwójka zasadniczo załatwia "głupie wątki Panslavisty".

> Przecież nie problemem są posty jednego człowieka czy nawet 3 tylko
> piędziesiąt odpowiedzi.

No więc systematycznie odpowiadających też wrzucasz do KF i spokój.

> Jest jeszcze taka grupa która korzysta z czytników nie mających
> filtracji np. Google groups.

No po prostu strasznie im współczuję.

Pedro.

9. Data: 2007-03-11 17:04:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

brzydko...) prezentujesz pianę na ustach i pięść.
Nie nadajesz się do tak sympatycznej grupy...

Parchem oblazł - nie muszę być delikatny - to jeden z tych, co mnie i moje
dzieci chciał obrabować na 60 miliardów bagsów...

10. Data: 2007-03-11 17:10:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 4:54 pm, "Przyczajony" <a...@...pl> wrote:
> Zazdrość cie dzudzu zjadala ze niektore osoby byly traktowane jako pewnego
> rodzaju guru?

Po występach owych "guru" nawet ich sympatycy przestali ich promować,
aby nie zrobić z samych siebie durniów...
Smród się długo ciągnie za człowiekiem zamiast chwały...

PS.
A DżuDżu jest cool :-)
Nie widzisz tego?
Oczywiście - Slavi jest NR1
DżuDżu - rozumiesz to chyba :-)

PRZETWORY GRUPOWE
zorganizujmy zjazd prk...
do FACHOWCÓW: dość staranna galareta
Jeszcze o chili - to chyba ze mną jest coś nie tak
pierogi ze szpinakiem