źródło utrzymania ma ;)

21. Data: 2009-02-15 05:01:32

Temat: Re: źródło utrzymania ma ;)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Na całe życie, czy do jakiegoś konkretnego wieku?

Nie odpowiem, niestety. Znalazłam właśnie linka do tych danych w moim
przepastnym archiwum, ale jako że ma 5 lat, jest nieaktywny :(
Napisałam tyle, ile pamiętałam - średnia polska jest w każdym razie
znacząco (w sensie statystycznym) niższa.
A biorąc pod uwagę to, co czytałam niedawno o ilości partnerów
20-kilkuletnich Angielek (jest wyższa niż mężczyzn w odpowiednim
wieku), te "moje" statystyki się już pewnie mocno zdezaktualizowały.

--
Pozdrawiam - Aicha

22. Data: 2009-02-15 16:20:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Wielka-Brytania-w-szoku-13-latek-zostal-ojcem
> A mówi się, że to u nas tak źle z edukacją seksualną...

Ja wiem, że The Sun to shit, ale... to jeszcze nie koniec tej
historii. Pewnie grali w butelkę...
http://deser.pl/deser/1,83453,6278644,Nastolatki_spi
eraja_sie_o_to__ktory_z_nich_jest_ojcem.html

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-02-15 17:22:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Kolejny może uważać, że za dużo pobocznego uwielbiania.

Wybieram takich, którym efekty uboczne nie przeszkadzają.

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-02-15 19:29:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ja wiem, że The Sun to shit, ale... to jeszcze nie koniec tej
> historii. Pewnie grali w butelkę...
> http://deser.pl/deser/1,83453,6278644,Nastolatki_spi
eraja_sie_o_to__ktory_z_nich_jest_ojcem.html

Nigdy bym nie pomyślała, że ten chłopiec pokazany na filmie może mieć
wytrysk. ;-P

Ewa

25. Data: 2009-02-15 20:33:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 20:29:25 +0100, medea napisał(a):

eraja_sie_o_to__ktory_z_nich_jest_ojcem.html

> Nigdy bym nie pomyślała, że ten chłopiec pokazany na filmie może mieć
> wytrysk. ;-P
>
> Ewa

Ty się pytaj nie o wytrysk, lecz o dojrzałość plemników. To jest tutaj
wazne; plemniki mogą się wydostac nie tylko w postaci wytrysku, lecz po
prostu w wydzielinie wypływającej sobie znacznie spokojniej, bez
"sensacji".
Natomiast zdolność do wytrysku pojawia się znacznie wcześniej od produkcji
dojrzałych plemników w jądrach - w większości przypadków.

26. Data: 2009-02-15 22:56:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

eraja_sie_o_to__ktory_z_nich_jest_ojcem.html

> Nigdy bym nie pomyślała, że ten chłopiec pokazany na filmie może mieć
> wytrysk. ;-P

Pewnie nigdy nie byłaś chłopcem... ;)

michał

27. Data: 2009-02-16 09:41:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Pewnie nigdy nie byłaś chłopcem... ;)

No fakt, nie przypominam sobie, żebym pływała w Tamizie. ;)

Ewa

28. Data: 2009-02-16 23:33:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" pisze:

> No fakt, nie przypominam sobie, żebym pływała w Tamizie. ;)

No wiesz co? Ja też nie pływałem w Tamizie, a jednak... ;)

michał

29. Data: 2009-02-16 23:49:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> No fakt, nie przypominam sobie, żebym pływała w Tamizie. ;)

Juz chciałam sobie stąd pójść, ale nadzieja na inne rewelacje podobne
do tej, że dziewczynki zmieniają się w chłopców pod wpływem estrogenu,
powstrzymała mnie jeszcze na chwilę.
Może czas zweryfikować swoją wiedzę biologiczną... :D

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2009-02-17 02:16:48

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Natomiast zdolność do wytrysku pojawia się znacznie wcześniej od produkcji
> dojrzałych plemników w jądrach - w większości przypadków.

"Powiedzial" ci to twoj ginekolog czy proboszcz tluku?

Bluzgacz

Matuda wstrząsnięta nie mieszana...
Zagadka: dlaczego chcieli reformy oswiaty?
Re: Angielskie poczucie humoru ;>
Marsz ku wyzwoleniu konopi
Einstein plagiatorem?