Einstein plagiatorem?

1. Data: 2009-02-13 07:03:09

Temat: Einstein plagiatorem?
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.daro.it.pl/albert_einstein.html

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

2. Data: 2009-02-13 09:24:20

Temat: Re: Einstein plagiatorem?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:gn360a$2gb$1@news.onet.pl...

tak, znane.
Einstein to ciekawy przykład działania dobrego marketingu.
Fajnie opisane jest jak Eddington falszuje wyniki badan zeby potwierdzic
teorie Einstein.
Po prostu byla ekspedycja ktora kosztowała. Jesli wrociliby z niczym,
bylaby zadyma o zmarnowaną kasę, wiec wyniki musialy okazac sie rewelacyjne.

Podobnie bylo w przypadku znalezienia szczatków jakiegos pra-człowieka.
Archeolodzy imprezowali na pustyni 2 lata. 2 tygodnie przed koncem kasy,
nagle znaleziono szczatki pra czlowieka - byl to ... kawalek szczeki oraz
kosci biodrowej oddalonej od siebie 60 metrow! :))
Ogloszono swiatu rewelacje :) niezle jaja.
Duch

3. Data: 2009-02-13 09:56:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy myślę o AE, to czuję, że on tę "swoją" teorię ściągnął od innych.
I nie jest jej twórcą.

BTW skala złodziejstwa w świecie nauki musi być ogromna IMHO.

--
CB

4. Data: 2009-02-13 10:13:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Przy okazji, Stephen Hawking
- czytalem cos jego kiedys
i mam wrazenie ze to rowniez tylko marketing.
Duch

5. Data: 2009-02-13 11:52:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo dobry artykuł.

6. Data: 2009-02-13 11:55:25

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> bylaby zadyma o zmarnowaną kasę, wiec wyniki musialy okazac sie rewelacyjne.

Troche sie zawiodłem..

> [...]
> kosci biodrowej oddalonej od siebie 60 metrow! :))
> Ogloszono swiatu rewelacje :) niezle jaja.

A widziałeś to?
http://z.about.com/d/paranormal/1/0/5/P/starchild_sk
ull.jpg

Autentyczne.. podobno. Znalezione gdzieś tam, w każdym razie na ziemi :)

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

7. Data: 2009-02-13 13:05:02

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Autentyczne.. podobno. Znalezione gdzieś tam, w każdym razie na ziemi :)

tu czytam o tym:
http://www.world-mysteries.com/sar_6.htm

podjąłem męską decyzję
Po co są choroby?