zupa na wywarze z golonki

1. Data: 2005-06-18 14:44:00

Temat: zupa na wywarze z golonki
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę
nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

tapta
GG:4082847

2. Data: 2005-06-18 15:24:17

Temat: Re: zupa na wywarze z golonki
Od: "Adiola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl>

> Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
> coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę
> nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

fasolowa

Adiola

3. Data: 2005-06-18 16:06:43

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A
> może coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu).
> Oczywiście zdejmę nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

Kapuśniak
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

4. Data: 2005-06-18 16:12:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jun 2005 16:44:00 +0200, tapta <t...@w...pl>
wrote:

>Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
>coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę
>nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

Braszcz i jego wszelkie wariacje

takze kartoflanke.

pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-06-18 18:03:25

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:euh8b1l6deq971j4r5is7gpq59b3d2uh21@4ax.com...

===
Prawie każda zupa wyjdzie bardzo dobra. Ostatnio robiłem tak wiosenną
jarzynówkę. :-)
"Nadmiar tłuszczu" najlepiej usuwa się po schłodzeniu wywaru w lodówce i
przecedzeniu.

waldek
===

6. Data: 2005-06-19 01:13:28

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta napisał(a):
> Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
> coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę
> nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

kwasnice !!!
Mars

7. Data: 2005-06-19 07:51:32

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
> coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę
> nadmiar tłuszczu. Golonki są przednie.

Ja jadłam kiedyś pomidorową na wywarze z golonki. Pyszna była. Polecam.

Barbara.

8. Data: 2005-06-19 16:23:36

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co byście zrobili na wywarze z golonki: pieczarkową czy krupnik? A może
> coś innego? (choc na tamte dwie mam składniki w domu). Oczywiście zdejmę

grochówka

9. Data: 2005-06-19 17:46:13

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mlk wrote: