zupa z kalarepki, jak?

1. Data: 2005-05-13 18:59:34

Temat: zupa z kalarepki, jak?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się robi zupę z kalarepki? taką z liśćmi też. Jeśli ktoś ma jakiś
przepis to poproszę. Najlepiej, żeby to była zupa bez mięsa, żeby mój mąż
(wegetarianin) też mógł jeść.
Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2005-05-13 20:49:29

Temat: Re: zupa z kalarepki, jak?
Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message news:d62tns$j9h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak się robi zupę z kalarepki? taką z liśćmi też. Jeśli ktoś ma jakiś
> przepis to poproszę. Najlepiej, żeby to była zupa bez mięsa, żeby mój mąż
> [...]

tu powinno cos byc:

www.puszkkka.spinacz.pl

ps jest tez wyszukiwarka :))

pozdrowienia
Arielka

3. Data: 2005-05-16 10:53:53

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d62tns$j9h$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: gsk <c...@w...pl>
Było:
> [...]
> jakiś przepis to poproszę. Najlepiej, żeby to była zupa bez
> mięsa, żeby mój mąż (wegetarianin) też mógł jeść.

Pochwalę się !

Wczoraj wziąłem 4 kalarepki, włoszczyznę, ziemniaki, sporo kminku reszta
przypraw jak do rosołu (pieprz-mało, sól, listek, ziele angielskie) obrałem,
pokroiłem na ćwiartki, ugotowałem do miękkości.
Dzisiaj rano zmiksowałem (listki wyjąłem), dałem sporo kwaśnej śmietany
(więcej niż 1/4l), podsypałem pieprzu ziołowego.
Wyszedł niesamowicie wiosenny smak !

Na obiad będzie z groszkiem ptysiowym ...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

co i jak jeść?
gary patelnie?