zupa z ryżem - prośba o propozycję.

1. Data: 2004-02-09 14:41:37

Temat: zupa z ryżem - prośba o propozycję.
Od: "sMOCZYCA" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachciało mi się czegoś innego - wiec może jakąś zupę ryżową - nie mam tu na
myśli pomidorowej ale typową zupę na bazie ryżu.
Ma ktoś może sprawdzony przepis?

1. Data: 2004-02-09 14:54:33

Temat: Re: zupa z ryżem - prośba o propozycję.
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sMOCZYCA wrote:

> Zachciało mi się czegoś innego - wiec może jakąś zupę ryżową - nie mam tu
> na myśli pomidorowej ale typową zupę na bazie ryżu.
> Ma ktoś może sprawdzony przepis?
> pozdrawiam
hmm ja ryzowa robie tak:
do rosolu dodaje ryz, az sie ugotuje, na koniec zaprawiam smietana, dodaje
koperek i sol do smaku:)

Izza

1. Data: 2004-02-10 09:04:56

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> myśli pomidorowej ale typową zupę na bazie ryżu.

Ja mam na ryżankę dietetyczną, ale od razu mówię, że nie jest to żadna
rewelacja smakowa. Więc tak: ryż wsypać na osolony wrzątek z masłem. Jak
się zagotuje dodać starte na grubej tarce: marchewkę, pietruszkę i kawałek
selera. Można dać krojone w drobną kostkę ziemniaczki. Gotować, aż ryż się
rozdwoi na końcach. A proporcje: na 1 osobę : szklanka wody, łyżeczka masła,
czubata łyżka ryżu, pół małej marchewki , pół małej pietruszki, skrawek
selera, ew. 1 malutki ziemniaczek.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-02-10 09:31:04

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć! To nie jest zupa ryżowa, ale zupa, która powstała z tego co miałam w
domu. Wszyscy ją polubili i weszła na stałe do menu. Na bazie rosołu /lub kostek
rosołowych/ gotuję włoszczyznę/bez kapusty/ pokrojoną w kostkę/latem/ lub
mrożoną /paseczki/ w zimie. Dodaję do tego ryż i gotuję tak długo, aż wszystko
jest miękkie, a ryż się lekko rozkleja. Dodaję do tego zielony groszek z puszki
/musi być miękki/np.Pudliszki/ i śmietanę. Na końcu obficie posypuję natką.
Smacznego! Marianka

1. Data: 2004-02-10 10:26:10

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy w zupce moze byc miesiwo? Bo jesli tak, to proponuje:
zesmazyc troche skwarkow, dodac pokrojona fasolke szparagowa, poddusic, zalac
rosolem, zasypac ryzem - gotowac ok. 20 min - az ryz i fasola beda miekkie,
przyprawic i ... jesc
Mnie ta zupka bardzo smakuje
Pozdrawiam
Halina

1. Data: 2004-02-10 12:39:38

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosolem, zasypac ryzem - gotowac ok. 20 min - az ryz i fasola beda miekkie,

Do Halinki!
Podoba mi się ta propozycja - wykorzystam i zobaczę jak nam będzie smakowało!
Marianka

Resztki z rosołu
Re: szukam ciasta bez pieczenia...
Re: Udziec z indyka - jak przyrządzać
Re: przepis na faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Re: przepis na faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!! !