zupełne OT / mecz...

1. Data: 2002-06-04 12:39:06

Temat: zupełne OT / mecz...
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

- zniechęcenie mnie ogarnia, gdy widzę polską drużynę spacerującą wśród
ganiających Koreańców..., czy MY już nie mamy dobrych piłkarzy..? Czy wszystko
to tylko kasa i wybicie medialne?
- chyba sobie jakiś deser zrobię na poprawę humoru...

KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-06-04 13:28:52

Temat: Re: zupełne OT / mecz...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystko
> to tylko kasa i wybicie medialne?
> - chyba sobie jakiś deser zrobię na poprawę humoru...

A po co w ogóle na to patrzysz?
Co za sens patrzeć na widowisko, podczas którego 22 dorosłych facetów lata
za 1 piłką - tak jakby każdy nie mógł sobie swojej kupić... Paranoja i
tyle...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-04 13:29:24

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-04 13:31:07

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem nadzieję, że przynajmniej na tej grupie nie dopadnie mnie
> ganianie 22 (25 z sędziami) dupków za jedną piłką i parę milionów
> dupków patrzących na to.

- przepraszam.., nie okiełznałam mojego poziomu załamki...
Bez sensu są te wspomnienia dawnych, wspaniałych czasów, które nam fundują
przed każdym ważniejszym meczem.., to przez to mamy zawsze nadzieję...
Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-06-04 13:32:31

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem nadzieję, że przynajmniej na tej grupie nie dopadnie mnie
> ganianie 22 (25 z sędziami) dupków za jedną piłką i parę milionów
> dupków patrzących na to.

parę lat temu (no 8, poprzednie-poprzednie mistrzowstwa) byłem w Aachen
i szukałem porządnej knajpy, by coś zjeść. W każdej telewizor. No to
lazłem sobie od jednej do drugiej i pytałem od wejścia: "telewizor
jest?" w czwartej czy piątej TV nie było i tam zjadłem sobie kolację.
Argentyński Steak House, BEZ TELEWIZORA!!!

Waldek

1. Data: 2002-06-04 13:33:46

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu piszesz o tym już po meczu? Ale kaszana byyyła.....:(((
> Pozdrawiam,

no to trochę cebulki, podsmażyć i zjeść.

Waldek

1. Data: 2002-06-04 13:34:00

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co w ogóle na to patrzysz?

> Joanna

- dobrze gotujesz, ale patriotka z Ciebie kiepska...

Kamila K./stonsik ;))

1. Data: 2002-06-04 13:34:24

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

no to trochę cebulki, podsmażyć i zjeść.

Waldek

Chcesz żebym sie otruła? Albo zapadła na depresję? Zjadlam Bounty i mi
lepiej....
A mialam sie odchudzać ;-))))
AP

1. Data: 2002-06-04 13:36:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jun 2002 16:18:57 +0200, "Sylwia" <a...@w...pl>
wrote:

>Uprzejmie prosze o nie wspominaniu o tym meczu, bo sie denerwuje.
>
>pozdr.
>almadka

a ,mnie jest zwyczajnie wstyd, znow musze swiecic oczami..Anglicy
przynajmniej zremisowali....chyba pojde do miasta z torba
papierowa na lbie...slowo daje. a jakie komentarze...np ze tylko
Arabia Saudyjska i teraz Polska daly sie tak latwo zgniesc itp
itd

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Comber