[zupenie OT] nie bijcie

1. Data: 2004-10-25 09:51:18

Temat: [zupenie OT] nie bijcie
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

strasznie OT, ale nie napisze na inna grupe , bo konkretnej rady mi trzeba,
a wiem, ze tutaj zyczliwych duszy 100%...
Nynek byl u dentysty........ czyms mu zabki pomalowano (lugola czy cus...),
brazowieje to to, a dentysta...lepiej nie mowic, nie dosc ze podniosl glos
na dwulatka to jeszcze pol buzi ma moj Nynek brazowej........ jak to z niego
sprac???????????
ratunku.....
a dentysta beeeeeeeee, wrrrrrrrrrr.........
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

ps. tak wlasciwei to post prania dotyczy,hihihihi

1. Data: 2004-10-25 10:02:06

Temat: Re: [zupenie OT] nie bijcie
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Nynek byl u dentysty........ czyms mu zabki pomalowano (lugola czy
cus...),

lapis - na powstrzymanie próchnicy

> brazowieje to to, a dentysta...lepiej nie mowic, nie dosc ze podniosl glos
> na dwulatka to jeszcze pol buzi ma moj Nynek brazowej........ jak to z
niego
> sprac???????????

chusteczkami pampers - najlepiej było na świeżo, ale teraz to dłużej będzi
schodzić :-( + smarować tłustym kremem i co jakiś czas ścierać w/w
chusteczkami
niestety synek będzie taki pomalowany na ciele przez kilka dni - na zębach
zostanie dopóki nie wypadną...

> ps. tak wlasciwei to post prania dotyczy,hihihihi

z ubrań nie schodzi

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-25 10:03:07

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo..........
ide go kremowac.......
niestety maz z nim byl u dentysty i nie zauwazyl
brudnej twarzy (sama sie dziwie jak mozna bylo
nie zetrzec od razu.........., po prostu facet)

1. Data: 2004-10-25 10:21:12

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki bardzo..........
> ide go kremowac.......
> niestety maz z nim byl u dentysty i nie zauwazyl
> brudnej twarzy (sama sie dziwie jak mozna bylo
> nie zetrzec od razu.........., po prostu facet)

od razu nie widac - ciemnieje dopiero po kilkunastu minutach, jak już jest
za późno na ratunek :-(
najlepiej jest odrazu po malowaniu przemyć buzi np. taka mokrą chusteczką
niestety sesję malowania trzeba będzie jeszcze powtarzać :-(
najgorsze teraz będzie tłumaczenie wszystkim wokoło dlaczego maluch ma takie
_brudne_ ząbki, plamki na skórze zejdą ale piegi na ząbkach już nie i będa
coraz ciemniejsze. Marek ma teraz czarne łatki... 3-cie zdjęcie od góry
http://mmmki.webpark.pl/wakacje2003.html tu masz szczerby w całej okazałości
:-)

1. Data: 2004-10-25 10:28:52

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezle,
wiesz Magda, ja juz to przerabialam ze starsza corka....ale wtedy
chodzilismy do super dentystki i ona o wszystkim myslala i nigdy na buzi nic
nie zostalo........ a teraz dentystka 430 km od nas :(
i Nynek brudny......

znajomym jakos przy Mysi nie tlumaczylismy, ale ona sama sie chwalila, ze ma
zabki farbka pomalowane :)))))))
teraz te czarne juz wypadly, hihihihi...........
Nynek troszku poswieci kropkami uroczymi.............

dzieki za wyjasnienia, chyba cytryna jeszcze mu sprobuje po tej
buzi...........

1. Data: 2004-10-25 10:48:21

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

a dentysta...lepiej nie mowic, nie dosc ze podniosl glos
> na dwulatka

jak najszybciej zmien dentyste!!!
ja wlasnie dlatego nie balam sie wizyt u dentystki bo trafilam na wspaniala
ciepla dentystke ktora potrafila mnie w trakcie wizyty uspokoic tlumaczyla
(jak dla dziecka wtedy wiec w prosty sposob) co bedzie robila czy bedzie
bolalo czy nie itp.
jesli twoj synek juz teraz przestraszy sie dentysty to ten strach i opor
zostanie mu na baaardzo dlugo...

to co napisalam jest pewnie oczywiste ale naprawde uczulam na takie rzeczy

ja nigdy nie balam sie dentysty
a moj tata jak go bolal zab to do dentysty potrafil wyslac moja mame...
(szczerze mowiac nie wiem po co :) )

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-10-25 11:09:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trzeba,
> a wiem, ze tutaj zyczliwych duszy 100%...
> Nynek byl u dentysty........ czyms mu zabki pomalowano (lugola czy

to jest lapis, jakistam związek srebra, tez to, niestety przerabiałam z
córką (na szczęscie już wymieniła te zęby;-)
Zmyc się ze skóry zmyje - bo lapisuje sie przeciez kurzajki i ślady nie
zostają dozywotnio;-) ale z ubraniem może być problem...

pozdrawiam serdecznie i zdrówka Maluchowi zyczę
Basia

1. Data: 2004-10-25 11:23:46

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no, zla jestem na te dentystke, najpierw poszla Mysia i bylo ok, Pani mila,
a z Nynkiem taka sytuacja........
jestem zla, bo uprzedzilam rejestrujac, ze dwulatek jest nieufny, ze sie
kitla boi (pozostalosc po szpitalu) i chce isc do osoby , ktora przezyje
taka trudna wizyte z usmiechem na ustach, a sie okazalo, ze pani stomatolog
sie zachowywala, jakby za kare pracowala....

no i szukam fajnego dentysty dla malucha w Kraku.....

a Nynkowi sie niestety nie da wytlumaczyc, trza go takiego pokochac, do
8-ego miesiaca zycia sie przytulal wrecz do lekarzy, a po szpitalu jakby
diabla w kazdym widzial (sie nie dziwie, w szpitalu same zolzy byly i na
wlasna prosbe wyszlismy).... mam nadzieje, ze mu w koncu przejdzie.........
wszystkich przepraszam za taki dlugi watek bez zwiazku z tematem naszej
grupki

1. Data: 2004-10-25 11:27:21

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz dla dzieci robią kolorowe plomby więc zawsze można to uznać za
uzupełnienie :)

Ksanty, której córa ma już prawie całą tęczę na ząbkach + aparat z
kolorowymi gumkami :)

1. Data: 2004-10-25 11:28:52

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksanty, rob fotke!