Wloczka Forban-gdzie?

1. Data: 2004-10-24 21:48:09

Temat: Wloczka Forban-gdzie?
Od: "Dommi" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
mam problem. Zabraklo mi wloczki a tam gdzie ja kupowalam juz jej nie ma :(.
Chodzi o wloczke Forban nr koloru 12 (rodzaj zieleni). Gdyby ktoras z Pan
wiedziala, gdzie w Warszawie mozna dostac taka wloczke, to bylabym bardzo
wdzieczna za wskazanie! To moj pierwszy sweterek od poczatku do konca - a tu
taka wpadka - moze tego konca nie ujrzec :(.
Pozdrawiam,
Dommi (Wwa)

1. Data: 2004-10-25 09:29:15

Temat: Re: Wloczka Forban-gdzie?
Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już odpowiedziałam Ci w grupie pl.rec.robotki reczne.Jest w sklepie
internetowym www.wloczka.pl w dziale mieszanki.Pozdrawiam
Teresa

1. Data: 2004-10-25 13:47:48

Od: "Dommi " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, niestety nie ma tam tego koloru (nr 12). Szukam wiec dalej :).

1. Data: 2004-10-26 10:41:35

Od: "Anngo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Dommi!

Chce zrobic dla siebie golf z forban w rozm. M i zastanawiam sie ile
potrzeba, zeby nie zabraklo.

Pozdrawiam i 3mam kciuki za poszukiwania.
Anngo

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-10-26 14:43:35

Od: "Dommi" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anngo <p...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> potrzeba, zeby nie zabraklo.
> Pozdrawiam i 3mam kciuki za poszukiwania.

Chyba bedziesz musiala troche sama policzyc, bo ja calkiem poczatkujaca
jestem :(. Robilam z tej wloczki malutki sweterek w rozmiarze raczej S
drutami nr 4 (mialam trzy motki i ciut zabraklo). W motku 100g jest ok. 220m
wloczki i jest na druty nr 4 lub 4,5.
Pozdrawiam serdecznie,
Dommi

koraliki