Re: związek pomiedzy poszukiwaniem a pewnoscią siebie ?

From: "rovi" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: związek pomiedzy poszukiwaniem a pewnoscią siebie ?
Date: Thu, 08 Jan 2004 02:35:48 GMT

NIE SZUKAM SZCZĘSCIA
(szukam ale wiem jak je znaleść poprostu nie jestem na nie jescze gotowy.
"only thing you'l ever learn is just to love and by love in return" )

zasugerowałem to że szukam czegoś czego nie potrafię sprecyzować
dlatego słowo (szczęscie) umiesciłem w nawiasie tak teraz jak i w pierwszym
poscie.
Wiem że aby znaleść szczęscie nie trzeba szukać daleko
że trzeba się zatrzymać, spojrzeć na to co sie ma gdyż
zawsze można miec jescze mniej . Ludzie szukający szczęscia często umierają
(?)niezaznając go. To jak dążenie za pieniędzmi nigdy ich za dużo
można za nimi gonic a potem mieć ich bardzo dużo i tego nie zauważyć i
nadal gonic. Ale czy pieniądze szczęscia nie dają? kto to powiedział ,
napewno nie ja.
Ale zatrzymanie się w miejscu i dostrzeżenie że to co mam jest szczęsciem
teraz
że nie musze już nigdzie go szukać to tez jest sztuka .
Czy tobie udało sie zatrzymać i możesz stwierdzic że jesteś szczęsliwa(y)?.
Jeżeli tak to podziwiam cie mówię to z pełnym przekonaniem i gratuluję.

> Jeżeli dla Ciebie nie jest ważne, którą z nich wybierzesz, to się nie
> dziwię, że masz kłopoty z wyborem.
> Zresztą piszesz o wyborze wiary jak o wyborze czekolady, ta z rodzynkami,
ta
> z orzechami, ta z truskawkowym nadzieniem, a zresztą co za różnica i tak

> słodkie...

Przepraszam czy ważne jest to w czym chodziś jak sie ubierasz , jak
wyglądasz ?.
Czy raczej jak się zachowujesz w stosunku do innych ludzi , jak ich
traktujesz ,
jakim jesteś człowiekim?. itd itd itd itd.
Czy wiara ma pomagać ludziom stać się dobrymi dla innych?.
Co jest celem...........................ciach sorry to za długi temat
będzie.

> A jak Ty się czujesz jako poszukiwacz?

Jedna z rzeczy której nie potrafię stwierdzić jest to iż sam nie wiem czy
jestem pewny siebie gdyż nie jestem pewien (hahaha).Może czyjeś sugestie
wpłyneły na moje postrzeganie swojej pewności.

Czuję się zagubiony, ale wiąże się to raczej z moim programem ( w mózgu ) z
którym staram sie walczyć.