zwierzenia/błyszczyk Heleny Rubinstein - Stellars Gloss Shine Elixir & Dewy Moisture

1. Data: 2003-09-29 11:36:52

Temat: zwierzenia/błyszczyk Heleny Rubinstein - Stellars Gloss Shine Elixir & Dewy Moisture
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polazłam dzis do perfumerii w Geancie poogladac błyszczyki... i sie
zakochałam:) Szukałam błyszczyka bezbarwnego lub o bardzo delikatnym
cielistym kolorku, ale natknełam sie na totalnie bezbarwny z mnóstwem
maciupeńkich, srebrnych brokacików(nr12). Pomazialam tym usteczka,
kuknelam do lusterka i dosłownie zapuscilam korzenie:D w życiu zaden
blyszczyk(a mialam ich sporo) nie wywarł na mnie takiego wrażenia. Cena
też wywarła na mnie wrażenie... równa stówa:-[ buuuuuu....
spotkałam jakeis 2 godziny później kolege i mialam wrazenie ze poza
moimi ustami nic nie widzi:DDDD w sumie nie wiem czy mnie to bardziej
wkurzylo czy rozbawiło?:)
a teraz(4 godziny po testowaniu) blyszczyk jak siedzial na ustach tak
siedzi nadal, a ja siedze i wyje do monitora bo nigdzie na allegro nie
sprzedaja tego konkretnego tylko jakis fioletowy, buuu:((

JA CHCE TEN BŁYSZCZYK !!!!

---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica
gg: 1765691
___________________
SEND YOUR LOVE INTO THE FUTURE...

1. Data: 2003-09-29 11:57:05

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> JA CHCE TEN BŁYSZCZYK !!!!

JA GO MAM
hre hre hre (wygrałam w konkursie, ale nie wersję beznarwną, tylko odcień
11, taki lekko fioletowy). A nie mówiłam, że fajny? :))) Tylko, cholerka,
cena kosmiczna :(( Poza zasięgiem :(((((( Ale nei ma co, będę na niego
zbierać :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 12:18:10

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 11, taki lekko fioletowy). A nie mówiłam, że fajny? :))) Tylko, cholerka,
> cena kosmiczna :(( Poza zasięgiem :(((((( Ale nei ma co, będę na niego
mnie zaden z pozostalych kolorów nie przypadł do gustu - jestem
niesamowicie wybredna jesli chodzi o korystyke mazidel kolorowych bo
niemal kazdy wydaje mi sie nienaturalny. Ale jak sobie wyobrazilam swoje
usteczka pociagnięte delikatną, ulubioną kontorówką, lekko roztartą do
wewnetrznej strony i pociagniete tym blyszczykiem nr.12... kurde(za
przeproszeniem)... bo jak sie upre...
na razie bombarduje spzredajacych kosmetyki na allegro..a nóż krótys ma
akurat ten numer i sprzeda?:) a 60zł to ja moge dac od reki za to:)

---

1. Data: 2003-09-29 12:49:34

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "ula.p" <u...@p...fm>

>a teraz(4 godziny po testowaniu) blyszczyk jak siedzial na ustach tak
>siedzi nadal, a ja siedze i wyje do monitora bo nigdzie na allegro nie
>sprzedaja tego konkretnego tylko jakis fioletowy, buuu:((

hmm, napisz do uzytkownika babsss. albo do gregwu. albo ma w
niewystawionym towarze, albo moze miec i zalatwi Ci ten blyszczyk duzo
taniej niz w sklepie. ja czesto u nich cos zamawiam i jestem bardzo
zadowolona.

anek

1. Data: 2003-09-29 12:53:21

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale jak sobie wyobrazilam swoje
> usteczka pociagnięte delikatną, ulubioną kontorówką, lekko roztartą do
> wewnetrznej strony i pociagniete tym blyszczykiem nr.12... kurde(za
> przeproszeniem)... bo jak sie upre...

Wow!
A nr 12 to jaki jest? Pewnie i bym zobaczyła w perfumerii, ale nie mam
odwagi, jak mam być szczera, bo się na mnie dziwnie patrzą, jak wchodzę na
dział z droższymi kosmetykami. Ja się wtedy Peszę i robi mi się Głupio, więc
czym prędzej Zmykam (pisownia Puchatkowa).

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 13:14:23

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewystawionym towarze, albo moze miec i zalatwi Ci ten blyszczyk duzo
> taniej niz w sklepie. ja czesto u nich cos zamawiam i jestem bardzo
thank's!!! do gregwu juz napisalam a tego pierwszego poszukam:) dziekuje
Ci bardzo - jak to dostane to masz ode mnie wirtualnego duzego
buziaka:)))))))
--
---

1. Data: 2003-09-29 13:22:47

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wow!
> A nr 12 to jaki jest?
Jest przezroczysty, tylko zawiera masę srebrnych drobinek. Sa naprawde
drobniusienkie i trudno zobaczyc ich ksztalt, ale rewelacyjnie odbijają
swiatło i usta wyglądają jak diamentowe. Patrzylam na inne kolory tez
ale na tym bezbarwnym ten efekt widac najbardziej.

> [...]
> dział z droższymi kosmetykami. Ja się wtedy Peszę i robi mi się Głupio, więc
> czym prędzej Zmykam (pisownia Puchatkowa).
a ja mam ich spojrzenia gleboko w poważaniu. Są testery? są... do
testowania? tak... wiec skoro jestem klientką to moje zakichane prawo
sobie potestowac ile potrzebuje zanim wywale na mazidlo pol pensji, a
ich zakichanym obowiązkiem jest nie gapienie sie czy nie kradne(od tego
jest ochrona) tylko doradzenie mi. Kiedys spotkalam sie z takimi
spojrzeniami i nawet jakims komentarzem, to grzecznie, acz stanowczo
zapytalam co wolą: czy mam w tej chwili zostawic tester i wyjsc czy
potestowac sobie i kupic? podziałało:) ale powiem szczerze ze zauwazylam
jedną rzecz. Im bardziej jestem ubrana elegancko, z klasą itp tym
obsługa jest milsza i bardziej uprzejma, a nawet ochrona nie zwraca
specjalnej uwagi. Natomiast jak przyleze w dzinsach i koszulce z
plecakiem na ramieniu po wykładach to mam wrazenie ze kazda kamera na
mnie patrzy...

--
---

1. Data: 2003-09-29 13:49:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalnej uwagi. Natomiast jak przyleze w dzinsach i koszulce z
> plecakiem na ramieniu po wykładach to mam wrazenie ze kazda kamera na

O tototototo, a poniewaz zdarza mi się przedzierać w pracy przez gąszcz
kabli, mówić delikatnie, niezbyt czystych, a i samo miejsce to nie jest
sterylna sala operacyjna, więc chodzę w dżinsach i golfie (tak poza tym
najwygodniej). No i wszystkie kamery na mnie, a ochroniarz krok w krok :)
Doszło do tego, że jak wchodzę do sklepu, to myślę, że zaraz coś zapipczy.
Ale nie ma co zapipczeć, do licha, bo przecież ja nic nie mam :)) Ot,
psychoza :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 14:11:02

Od: "afa" <affa@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> niewystawionym towarze, albo moze miec i zalatwi Ci ten blyszczyk duzo
> taniej niz w sklepie. ja czesto u nich cos zamawiam i jestem bardzo

a nie boisz sie, ze skoro to tak duzo taniej to moze byc kradzione?

afa

1. Data: 2003-09-29 14:40:11

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a nie boisz sie, ze skoro to tak duzo taniej to moze byc kradzione?
tego chyba nigdy nie dotrzesz... ja wychodze z załozenia ze jesli ktos
to ukradl to pozostanie to na jego sumieniu - ja nie mam mozliwosci
dociekania prawdy - moge zapytac ale myslisz ze nawet jesli to sie ktos
przyzna??....

--
---

perfumy??