żwirowa nawierzchnia

1. Data: 2008-01-29 09:17:49

Temat: żwirowa nawierzchnia
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałabym założyć w ogrodzie żwirową "plamę", będą na niej
umieszczone pojedyncze kamienie jako ścieżka, ale nie można wykluczyć,
że część użytkowników będzie wolała spacerować po żwirze. Poza tym
chciałabym aby gdzieniegdzie wyrastały kępki traw ozdobnych. Co Waszym
zdaniem powinno być podkładem pod ten żwir aby nie przerastał
chwastami i w miarę długo był ozdobą ogrodu?
Monika

2. Data: 2008-01-29 10:07:09

Temat: Re: żwirowa nawierzchnia
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może asfalt? :) Ale to też nie jest ostateczne rozwiązanie :(

3. Data: 2008-01-29 10:34:28

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Użytkownik* takie rzeczy gada:

> Co Waszym
> zdaniem powinno być podkładem pod ten żwir aby nie przerastał
> chwastami i w miarę długo był ozdobą ogrodu?

Agrowłóknina

Ja mam w ogrodzie "kamienny krąg" z "kraterem" ;)
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/OGROD/photo#509367
5174759740514

*gdaMa*
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/OGROD

4. Data: 2008-01-29 13:56:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> Agrowłóknina

Agrowłókniny chwasty nie przerosną? Ja bym radził beton.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2008-01-29 14:19:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

Bazalt.

6. Data: 2008-01-29 21:03:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jan 2008 08:56:22 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> Agrowłókniny chwasty nie przerosną? Ja bym radził beton.

Jest specjalna włóknina - nie agrowłoknina.

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

7. Data: 2008-02-01 14:45:15

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jest specjalna włóknina - nie agrowłoknina.
>
> --

Czy chodzi może o geowłókninę?

8. Data: 2008-02-01 20:35:03

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Namawiam na agrotkaninę - jest mocniejsza, kamienie nie będą jej dziurawić.
http://www.wigolen.com.pl/agrotkaniny.htm

Pozdrawiam wytrzymale, ;-)

Zbyszek

wrzosy przy oczku