zwroty w Cubusie

1. Data: 2008-10-01 10:17:57

Temat: zwroty w Cubusie
Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj kupiłam sweter w Cubusie. Po powrocie do domu doszłam jednak do
wniosku, że był to chybiony (bardzo) zakup i chciałabym zwrócić ten
sweterek. Czy ktoś z Was się orientuje, czy Cubus przyjmuje zwroty lub
istnieje możliwość wymiany na coś innego? Na metce są dwie ceny 99 i 79
(zauważyłam to dopiero przed chwilą), zapłaciłam te niższą, więc chyba był
przeceniony. Mogę się do nich wybrać dopiero wieczorem, nie mam pewności,
czy jest sens, czy uznają zwroty/ zamiany, a specjalnie chce mi się na darmo
katurlać przez pół miasta. Czy któraś z Was ma jakieś doświadczenia w tej
materii z Cubusem?
Dzięki.
Martika

2. Data: 2008-10-01 10:26:12

Temat: Re: zwroty w Cubusie
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martika pisze:
> [...]
> pewności, czy jest sens, czy uznają zwroty/ zamiany, a specjalnie chce
> mi się na darmo katurlać przez pół miasta. Czy któraś z Was ma jakieś

Gugla zamkneli? Wpisz cubus i znajdziesz co chcesz.

th

3. Data: 2008-10-01 14:23:20

Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" >

> Gugla zamkneli? Wpisz cubus i znajdziesz co chcesz.

Szalenie sympatyczna jesteś :) W każdym bądź razie dzięki za info.
miłego dnia
Martika

4. Data: 2008-10-03 18:24:50

Od: "aj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno tam nie kupowałam. Kiedyś były zwroty. Na paragonie zapewne masz
telefon sklepu, Zadzwoń i zapytaj.

Aga

5. Data: 2008-10-05 10:06:11

Od: "Mary" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś chciałam oddać sweterek, który kupiłam, bo podobnie jak Ty uznałam,
że to nie był dobry zakup. Wróciłam do sklepu (Cubus) z paragonem i nie było
problemu.

Pozdrawiam,
Mary

depilacja laserowa a hirsuityzm