zwyczaje i terminologia randkowa

11. Data: 2006-04-26 18:43:54

Temat: Re: zwyczaje i terminologia randkowa
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e2oags$rle$1@news.onet.pl,
niejaki(a): misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska z adresu
<i...@g...com> napisał(a):

> Nie. A co to takiego?
>
> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

To taki mały sześcienny przedmiot, który okręcało się wokół jego osi. Na
ściankach napisane są skróty takie m.in. jak: BW (bierz wszystko),
BP(bierz połowę), DW (daj wszystko), DP (daj połowę) i jeszcze jakieś
dwa, których nie pamiętam a pudełko leży wysoko ;) Gra się na pieniądze,
albo zapałki, albo cotamjeszcze :)

--
Ewa (29.11), Julka (3.8), Zuza (1.9)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

12. Data: 2006-04-26 19:22:29

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie! Uprasza się o natychmiastowe zbadanie aktualności zabawy we flirt
> towarzyski ;-)
>
> pozdrówka

Jest nadal.

D.

13. Data: 2006-04-26 21:37:39

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Jarek P.* napisał(a),a było to tak:

> Tak, tylko kiedyś w butelkę się grało "na całusy". Znaczy jak się
> naście lat miało ;-)

A teraz już nie na całusy? To na co?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

14. Data: 2006-04-26 21:39:40

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *zona alberta* napisał(a),a było to tak:

> Pamięta, pamięta. Nawet ma kilka zabytkowych kart :)
> Leżą schowane w pudełku obok bączka. Ktoś grywał w bączka?

Karty też mam. Oj to były czasy :-)))). Bączek się skaszanił :-((((

15. Data: 2006-04-26 21:40:34

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *zona alberta* napisał(a),a było to tak:

> Gra się na pieniądze,
> albo zapałki, albo cotamjeszcze :)

Bo to ta łagodniejsza wersja ;-)

16. Data: 2006-04-27 05:35:34

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:bobm4w4nixtw$.dlg@chomik1979.pl,
niejaki(a): chomik z adresu <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> A teraz już nie na całusy? To na co?

na rozbieranie na przykład :)

--
Ewa (29.11), Julka (3.8), Zuza (1.9)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org
Nie ma Muriel, nie ma kolacji, nic nie ma.

17. Data: 2006-04-27 08:03:06

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wyklikał(a):
> W artykule news:bobm4w4nixtw$.dlg@chomik1979.pl,

> na rozbieranie na przykład :)

na rozbieranie to ja grałam hmmm lat temu, ale pełnoletnia byłam ;)
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

18. Data: 2006-04-27 08:10:02

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska napisał(a):

> Z zabaw tego typu to jeszcze mi się kojarzy gra w karty "w rozbieranego" ;)
> Ale to dla starszej młodzieży ;)

Ostatnio poznałem określenie "młodzież 40-letnia". Czy to to samo ? ;)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

19. Data: 2006-04-27 10:27:24

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał(a):

> Ostatnio poznałem określenie "młodzież 40-letnia".

Phi. Ostatnio? Nawet w PRLu byli Działacze Młodzieżowi.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

20. Data: 2006-04-27 11:35:09

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Carol <c...@c...pl> napisał:
> Ślęczę właśnie nad anglojęzycznym tekstem traktującym o randkach i różnych
> imprezowych zwyczajach służącym łączeniu się w pary (tak niewinnie, do
> tańca, rozmowy, w ostateczności pocałunku ;-)) Muszę te zwyczaje
> zlokalizować - czyli znaleźć ich polskie odpowiedniki. I tu mam problem, bo
> ostatni raz brałam udzial w takiej zabawie ... no... dawno ;-). Jedyne co mi
> się kojarzy z naszymi realiami to gra w butelkę, ale to pewnie nie dotyczy
> już obecnego pokolenia nastolatków. Podpytajcie proszę swoje latorośle jak
> to się teraz robi.

Nie wiem jak teraz, ale z kilka.... lat temu furore na wyjezdzie we
Francji robila nasza zabawa w "mam chusteczkę haftowaną".

Pozdrowienia,
Lila

Test dojrzałości szkolnej /zerówka/
wyprawka zerówkowicza