zwykła pralka zabudowana?

1. Data: 2003-10-17 13:23:52

Temat: zwykła pralka zabudowana?
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zabudować w ciągu meblowym zwykłą pralkę, czy może to wpłynąć na
trwałość pralki? Front będzie odsłonięty, ale z góry i boków będzie obłożona
płytą z mdf. Pralki przeznaczone do zabudowy są dość drogie i ich wybór jest
niewielki. Czy powinienem przy takim obudowaniu zdejmować obudowę z pralki,
czy zabudować ją "jak jest"?

1. Data: 2003-10-17 14:13:02

Temat: Re: zwykła pralka zabudowana?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:bmoq1q$ur1$1@foka1.acn.pl...
> [...]
jest
> niewielki. Czy powinienem przy takim obudowaniu zdejmować obudowę z

Górę można zdjąć, jeśli koliduje ci wysokością z resztą zabudowy (i jesli
nie stracisz przez to gwarancji). Przeciwko zabudowie nie ma przeszkód, ale
dobrze by było, zeby zabudowywać ciut lepsza pralkę (są stabilniejsze i
mniej wibruja przy wirowaniu). Szafka na której pralka będzie stała powinna
być solidna (musi wytrzymac nie tylko ciężar ale i wibracje), między
ściankami pralki a szafki po centymetrze luzu + jakies gumowe amortyzatory.

J.

1. Data: 2003-10-18 09:03:42

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zabudować każdą nową pralkę. Dam Ci kilka rad:

Blat można ściągnąć, ale nie zyskasz na wysokości tyle
na ile gruby jest blat. Jaka rzeczywista jest wysokośc
pralki po zdjęciu blatu należałoby sprawdzić w sklepie.
Pralka bez blatu jest trochę głośniejsza.

Zabudowa nie wpływa negatywnie na pralkę pod warunkiem,
że rozlany płyn na blacie kuchni nie będzie się dostawał
do pralki. To jest szczególnie ważne w przypadku kiedy
prajka ma zdjęty blat.

Pralkę radze kupić lepszą, sterowaną elektronicznie.
Takie pralki mają elektroniczne wyważanie wsadu przed
wirowaniem przez co są bardzo stabilne.
Należy ją porządnie ustawić, czyli nóżki tak wyregulować
żeby wywierały jednakowy nacisk na podłogę i na końcu
zakontrować je nakrętkami (jezeli mają)
Luz nie musi być duży. Wystarczy po pare mm na stronę.

Przyłącza hydrauliczne muszą być w szawce obok z łatwym
dostępem do zaworu. Nie mogą być za pralką bo może nie
wjechać do końca. Odpływ wody powinien być tak zrobiony,
żeby woda ze zlewu nie wpływała do pralki.
Dobrze jakby węże były na tyle długie żeby pralkę można
było wyciągnąc bez rozłączania.

zayzayer

1. Data: 2003-10-19 16:18:05

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za podpowiedzi?
Pozdrawiam
MC

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żeby woda ze zlewu nie wpływała do pralki.
> Dobrze jakby węże były na tyle długie żeby pralkę można

http://www.gazeta.pl/usenet/

szlifowanie i polerowanie emalii
instrukcja do pralki indesit wes 9x
[gdzie] naprawa jonizatora