życzenia

11. Data: 2002-12-21 00:51:50

Temat: Re: życzenia
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jlanta Cembrzyńska wrote:

> Moi Drodzy
> zycze Wam aby te najbardziej rodzinne ze swiat byly radosne i spokojne.
> Niech Wam sie we wszystkim darzy w Nowy Roku.

Dołączam się do życzeń i oby jak najmniej kretów ;) na grupie w
przyszłym roku :).

--
Pozdrówki,
Słońce

"Jak większość kobiet- staram się jak mogę" Andie MacDowell

12. Data: 2002-12-21 11:58:59

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do życzeń.
Życząc jeszcze zmaterializowania wizji wymarzonych ogrodów , tych dużych i
małych , balkonowych i domowych.

Pozdrówka

--
Kronopio
ICQ 82543201

13. Data: 2002-12-21 12:27:12

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele wszystkiego w każdym z wielu dni.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2002-12-22 19:02:51

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie do zyczen zdrowych, spokojnych swiat oraz wymarzonych
prezentow, duzo szczescia Ewom.
Wiesia

15. Data: 2002-12-22 20:51:14

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Dziękuję za życzenia oraz dołączam się do życzeń przedmówców, życząc:
Ciepła, radości, spełnienia marzeń na Boże Narodzenie oraz cały Nowy Rok
2003.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

16. Data: 2002-12-22 22:14:35

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim pl.rec ogrodnikom Zdrowych i pogodnych Świąt.
Aby żaden z iglaków nie zmienił teraz właściciela bez jego zgody..........
Dobrego słowa zawsze i wszędzie...
Uszanowanie
Jacek

17. Data: 2002-12-22 22:45:13

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

I my się dorzucamy, życząc obfitości dóbr wszelkich na stole i pod
choinką a w Nowym Roku w ogrodach... i nie tylko.
Dla cierpliwych dokładamy się 'dźwięcznie':
http://www.sapijaszko.net/najlepszego/
a specjalnie dla Janusza i innych, początkujących też, winoroślarzy:
http://www.sapijaszko.net/owocnego/

pozdrawiamy
Iwona i Grzesiek

18. Data: 2002-12-23 07:41:15

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za życzenia oraz dołączam się do życzeń przedmówców, życząc:
> Ciepła, radości, spełnienia marzeń na Boże Narodzenie oraz cały Nowy Rok
> 2003.

Wszystkiego najlepszego także ode mnie.

Majka

19. Data: 2002-12-23 08:08:34

Od: a...@w...pl (aMiraK) szukaj wiadomości tego autora

I ja się dołączam, życząc
żeby Wasze życie zawsze było tak kolorowe, jak Wasze ogrody już niedługo
będą

Mira :-)

20. Data: 2002-12-23 14:57:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim uczestnikom grupy zycze jak najlepszych Swiat i jak
najpomyslniejszego Nowego Roku! Przede wszystkim zas zdrowia.
I oby Wam wspaniale roslo, to co kto lubi. Winorosle, maliny, stare
i nowe jablonki, derenie, trojlisty, mieta ...
Oby do Was jutro przemowily ludzkim glosem krety, ktore robia krecia
robote, psy, ktore obsikuja iglaki, zajace, ktore obgryzaja borowki i oby
udalo Wam sie im wytlumaczyc, zeby Wasz ogrod zostawily w spokoju.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz