życzenia

11. Data: 2006-03-11 19:44:23

Temat: Re: życzenia
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> A bo powiedź sam Komendancie ... kto tak na prawdę lubi Teściową ?!

Źięć mojej mamy utrzymuje, że ją lubi, zwłaszcza jak teściowa wycina mu
z gazet artykuły o komputerach. Osobiście mam watpliwości co do
zadeklarowanych relacji uczuciowych ;)

Pozdrawiam
Baśka

12. Data: 2006-03-12 15:07:30

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Tak, tak. W 1857 roku mezczyzni zatrudnieni w nowojorskiej
> przędzalni bawełny zorganizowali strajk i domagali się krótszego
> dnia pracy niż dla kobiet oraz wyższego wynagrodzenia za pracę
> niż dla kobiet, a w 1908 protestowali przeciw ich żądaniom prawa
> do udziału w wyborach. Czy taka jest geneza tego święta?
>
> Pozdrowienia, Michal

Michale, Ty też nie uważałeś :)

Kilka dni temu ustaliliśmy, że Międzynarodowy Dzień Kobiet został
wprowadzony dekretem przez Włodzimierza Illicza Ulianowa i Wojciecha
Jaruzelskiego. Inauguracja miała miejsce w PRL-owskich PGR-ach.

Ale teraz próbujemy ustalić gdzie krety zaopatrują się w wibratory? Może
spróbujesz coś własnymi słowami :)

Pozdrawiam. Jacek

13. Data: 2006-03-12 15:23:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:

> [...]
> Jaruzelskiego. Inauguracja miała miejsce w PRL-owskich PGR-ach.
>
> Ale teraz próbujemy ustalić gdzie krety zaopatrują się w wibratory?

Sadzisz, ze w mauzoleum na Placu Czerwonym? Czy w pegieerach?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2006-03-12 15:30:26

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jaruzelskiego. Inauguracja miała miejsce w PRL-owskich PGR-ach.
>
> Ale teraz próbujemy ustalić gdzie krety zaopatrują się w wibratory? Może

W prezencie dla tesciowej Chucka Norisa ? Czy cos pokręciłam :)

Pozdrawiam, Lilka

15. Data: 2006-03-12 15:32:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Sadzisz, ze w mauzoleum na Placu Czerwonym? Czy w pegieerach?

Jak nic na Placu Czerwonym, wibratory w wersji a la Lenin wiecznie żywy
czyli jak "członek KPZR".
;-)
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-03-12 16:55:55

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka <l...@t...pl> napisał(a):

> W prezencie dla tesciowej Chucka Norisa ? Czy cos pokręciłam :)
>
> Pozdrawiam, Lilka

Nic nie pokręciłaś ;)
Dla teściowej też, jeśli była dojarką w PGR-ach.
Ale głównie chodzi o zmniejszenie populacji kretów.
(wątek: _Poważny problem_)

Pozdrawiam. Jacek

Róża jerychońska
zające były na śniadaniu