zyczenia przedslubne;-)

1. Data: 2002-04-19 10:47:23

Temat: zyczenia przedslubne;-)
Od: "Sarna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

szczescia w zyciu osobistym, sukcesow w pracy, dobrego zdrowia,

domku z ogrodem i basenem, eleganckiej limuzyny,

samych zwyciestw, spelnienia marzen,

milych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciol,

niewyczerpanych pokladow energii, usmiechu na co dzien,
drogi uslanej rozami, satysfakcji z pracy, genialnych pomyslow, niskich
podatkow, slodkiego, milego zycia, swiezosci spojrzenia,
glownej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha,
pomyslnych wiatrow, goracej milosci, wygodnych butow, cudownych wakacji,
szczescia, pociechy z wnukow, punktualnych pociagow, swietego spokoju,
jachtu, zadnych trosk, powodzenia u plci przeciwnej, wysokich lotow,
rzeskich porankow, pomyslnosci, smacznego karpia, trafnych decyzji,
intuicji w interesach, prezentow od losu, duzego lozka, pekatego
portfela, szerokiej drogi, milego szefa, jasnosci umyslu, niebanalnych
wyzwan,
milych snow, pewnosci siebie, wielkiej fortuny, wielu usmiechow,
bogatego wujka, blyskotliwych ripost, romantycznych wieczorow,
udanych lowow, pasjonujacej pracy, szansy na sukces,
duzo slodyczy, pozycji lidera, szampanskiej zabawy, mocnego
dachu nad glowa, samych pozytywnych wibracji, pelni zycia, wielu
niezapomnianych chwil, duzo slonca, olimpijskiej kondycji, pomyslnosci,
jak najmniej zmartwien, wyjscia z kazdej sytuacji, uwielbienia u
podwladnych, pasma sukcesow, niezmiennie zielonego swiatla, czystego
nieba, stu lat zycia, konskiego zdrowia, slawy, pokaźnego konta, manny z
nieba, wysokich wygranych, ciagle nowych rekordow, niskich kosztow,
bezpiecznych ladowan, wielu ciekawych znajomosci, wygranych przetargow,
sumiennych dluznikow, taaaakiej ryby, najwyzszego miejsca na podium,
dobrego fryzjera, radosnych swiat, serca jak dzwon, pewnej reki,
komfortowych warunkow, przyjemnych doznan, wielu wzruszen, mocnej glowy,
powodzenia, otrzymania najwyzszych odznaczen, osiagniecia wyznaczonych
celow,
pelnego sejfu, szczescia w kartach,sprzyjajacej pogody, dobrych zbiorow,
kolorowych chwil, tworczego podejscia do pracy, polamania piora, gory
pieniedzy, samych slonecznych dni, smacznego jajka, uroku osobistego,
mnostwa prezentow, udanych negocjacji, serdecznych przyjaciol,
grzecznych dzieci, udanych wakacji, miejsca w Ksiedze Rekordow Guinessa,
wiekszosci w parlamencie, milego wypoczynku, wesolego towarzystwa,
dobrego apetytu, szczesliwej podrozy, zlotej jesieni, poczucia humoru,
anielskiej cierpliwosci przy czytaniu tych zyczen, wiecznej mlodosci,
licznego potomstwa, niewieszajacego sie komputera, slawy i chwaly,

lekkosci bytu, pokojowego rozwiazania wszystkich konfliktow, szybkiego
rozwoju
gospodarczego, hojnych sponsorow, korzystnego ukladu gwiazd, milosnych
uniesien, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli/elek, mistrzowskich
zagran, dobrej nocy, wielkiej przygody, slodkich snow, wystrzalowej
zabawy sylwestrowej, zgranej ekipy, pomyslnosci na nowej drodze zycia,
pociechy z pociechy, lojalnych wspolpracownikow, bujnej wyobraźni,
interesujacych przezyć, rodzinnej atmosfery, pomyslnych wiesci, radosci
zycia, dobrego serca, pelnego szkla, suto zastawionego stolu, zlotej rybki,
zimnego piwa, zasiegu w kazdym miejscu, gry fair play, nieomylnych
decyzji, miejsca w historii, glownych rol, kreatywnosci, podrozy dookola
swiata,
udanych szkolen, bogatej kolekcji, duzo wolnego czasu, beztroskiego zycia,
dobrej passy, celnych strzalow hehe, zdobycia Mount Everestu, wolnosci,
trafnych wyborow, gradu prestizowych nagrod, spokoju ducha, oddechu od
codziennosci, samych piatek w szkole, godnych przeciwnikow, szczerych
komplementow, wszelkiej pomyslnosci, codziennych atrakcji, swietlanej
przyszlosci, hossy na gieldzie, korzystnego horoskopu, zdjecia na
okladce, przyjecia do Unii Europejskiej, milych sasiadow,
wiary w sukces, mocy zawsze z Toba, wielu alternatyw, przychylnosci
bogow, tolerancji, wlasnego odrzutowca, goraczki sobotniej nocy, piwniczki
pelnej wina silnej woli, wyrozumialego spowiednika, zamku w Szkocji,
ambitnych
planow, kilku odkryć i kilku wynalazkow, owacji na stojaco, zniewalajacego
usmiechu,

szczesliwego trafu, plomiennych uczuć, pomocnej dloni,
niezawodnej pamieci, nieprzemijajacej urody, asa w rekawie, sprawnych
hamulcow, miekkiego ladowania, duzo nadzienia w paczku, strumieni szampana,
kominka, rozbicia banku, recepty na szczescie, zabawy do bialego rana,
odwagi cywilnej, dobrej prasy, ptasiego mleczka, przygod z happy endem,
dlugich wakacji, duzo rodzynek w ciescie, zmyslowych nocy, gwiazdki z
nieba, wiernego psiaka, celnego oka, sportowego wozu, rozowych okularow,
ruchu
w interesie, stabilnej waluty, zgrabnej figury, sily perswazji,
zdolnosci nadprzyrodzonych, ostatniego slowa, dobrego smaku,
wlasnego sposobu na zycie, w zdrowym ciele - zdrowego ducha,
wlasciwych wnioskow, widokow na przyszlosć, podzielnej uwagi,
czterolistnej koniczyny i wszystkiego najlepszego
zyczy
Gosia Foster

1. Data: 2002-04-19 11:25:46

Temat: Re: zyczenia przedslubne;-)-sprostowanie
Od: "Sarna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za ten post,zaszla wielka pomylka,poniewaz ten list z zyczeniami mial
isc do kolezanki jako zart i przypadkiem poszedl na psychologie.Mam nadzieje
ze mi wybaczynie.
z pokora
sarna

1. Data: 2002-04-19 11:47:06

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mial
> isc do kolezanki jako zart i przypadkiem poszedl na psychologie.Mam

no nie wiem nie wiem ;-)))
Musisz zastanowic sie nad jakim fantem! zaspiewaj piosenke albo narysuj cos,
tylko musisz sie postarac ;-))))

Oliwia

1. Data: 2002-04-19 11:56:40

Od: "stm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sarna" <S...@H...com> wrote

> [...]
mial
> isc do kolezanki jako zart i przypadkiem poszedl na psychologie.Mam

dodaj jeszcze:
"Boze wybacz im, bo nie wiedza co czynia"

;-)
pozdroovka
marek

1. Data: 2002-04-19 17:48:00

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna"
>Mam nadzieje
> ze mi wybaczynie.
> z pokora

Jeśli tak pokornie duszyczka prosi i ma nadzieję to
my mamy nadzieję wybaczyć ;)
Nie zakładaj worka pokutnego ;)

Anna

kompleks?