zylaki

1. Data: 2003-10-15 23:37:43

Temat: zylaki
Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe :
Zauwazylam u siebie ostatnio takie dosc widoczne zyly - nie wiem czy to moje
urojenie czy nie ale chcialabym uniknac zylakow zawczasu. Jak to zrobic??
Ziola?? Kremy ???
Jakie??? Prosze o rade. Chodzi mie tez o poprawe krazenia krwi bo czesto mi
dretwieja konczyny.

1. Data: 2003-10-16 07:02:05

Temat: Re: zylaki
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Ziola?? Kremy ???
> Jakie??? Prosze o rade. Chodzi mie tez o poprawe krazenia krwi bo czesto

Powiem Ci z mojego doswiadczenia, bom slabym zdrowiem obdarzona przez
nature, dlatego zylaki tez mi sie robia (jakby innych rzeczy bylo malo, ech,
zycie).
1. Jesc cos z rutyna (rutinoscorbin, cerutin, troxescorbin, venoruton itp.
Cerutin jest najtanszy)
2. Unikac dlugotrwalego przebywania w jednej pozycji (ja np. 8 godzin siedze
przed kompem - porazka)
3. Duuuuzo chodzic, ruszac sie, cwiczyc.
4. Nie nosic obcislych skarpet (sa tekie bezuciskowe)
5. Nie zakladac nogi na noge, nie siadac po turecku.
6. Spac najlepiej z lekko uniesionymi nogami. I tusie okazuje, ze to, co
ogladamy w amerykanskich filmach, ma swoje podloze zdrowotne: Amerykanie
klada nogi na stol. Nam sie to wydaje grubianskie, ale to jest po prostu
koniecznosc w siedzacej pracy. Ja tez klade nogi na biurko w moim boksie
(fajnie to wyglada, hehe) ale dzieki temu nie puchna mi nogi. A puchly
straszliwie :(
7. Unikac butow na obcasie.
8. Sa specjalne podkolanowki i rajstopy na zylaki (trzeba wziac recepte od
lekarza i przed kupnem dokladnie zmierzyc obwod kostki, lydki i pod
kolanem). Drogie sa strasznie - ok 40 zl para, ale za to mocne i skuteczne.
Kremow nie stosowalam, to nie wiem
uff, to tyle :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-16 07:04:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka
[wyciela co nieco]
sorry za wszystkie wpadki literowe, ja przed kawusia jeszcze :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-16 08:56:24

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

Ptysiu <p...@a...net> napisał/a:
> Mam prosbe :
> Zauwazylam u siebie ostatnio takie dosc widoczne zyly - nie wiem czy
> moje urojenie

A czy kobiety w Twojej rodzinie miały/mają żylaki?
Jeżeli tak, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że i Ciebie one
dotkną.
Przede wszystkim unikaj chodzenia w butach na wysokim obcasie. Ćwicz
nogi - resztą nie będę się powtarzać, bo to już napisała Kruszynka.
Jeżeli masz trochę nadwagi postaraj się schudnąć.
Możesz także stosować maści - najlepiej jakieś z wyciągiem z
kasztanowca.
Moja mama piła także jakieś ziółka - zapytam ją przy najbliższej
okazji i napisze Ci jakie.

Pozdrawiam serdecznie

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-16 17:18:36

Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-16 19:47:48

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptysiu napisał/a w news:bmmjkb$1gm$1@foka1.acn.pl:

> Dziekuje za rady

To ja radzę, abyś odpiując nie umieszczała swoich wypowiedzi w cytacie.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

rytm dobowy a stosowanie kosmetykow
Efekt sztucznych rzęs-który tusz wybrać?
wrozka w krakowie?
Pachnący szampon - jaki?
Efekt sztucznych rzęs - który tusz wybrać?