Re: zylaki powrozka nasiennego - info nt. operacji

From: Hektor <m...@N...alternatywa.net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zylaki powrozka nasiennego - info nt. operacji
Date: Thu, 20 May 2004 18:31:39 +0000 (UTC)

"Michał" <n...@v...pl> wrote in
news:44a2.000007a8.40ace618@newsgate.onet.pl:

> Ja poszedłem do androloga by sprawdzić stan jąder po przebytej śwince
> z powikłaniami. Wszystko jest ok, ale właśnie przy okazji badania
> lekarz powiedział mi że mam spore żylaki. Teraz wiem jak to wszystko
> wygląda, ale wcześniej byłem pewien że te zmiany, zgrubienia żył to
> normalna sprawa. No i nie odczuwam żadnego bólu, żadnego dyskomfortu.
> Moim zdaniem lekarz prawdopodbnie lepiej wie co Ci dolega niż Ty.
> Poproś może lekarza o skierowanie na termografię (badanie
> termograficzne) żeby sprawdzić czy to żylaki.

No wlasnie, jakis lipny ten chirurg bo powiedzial ze to zapalenie, eh
zobacze jeszcze z tydzien (biore Furagin) i tak czy siak pojde do lekarza.
Ciekawi mnie jedno czy po tym wszystim bede mogl sprawdzic czy jestem
plodny i czy ze mna (z moimi jadrami) wszystko ok. To sie pobiera probke
spermy?

--
Pozdr. Hektor