zyneryt i diacneal

1. Data: 2003-11-27 21:58:43

Temat: zyneryt i diacneal
Od: "Kasia K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy stosujac miejscowo erytromycyne z cynkiem mozna potraktowac twarz kremem
z kwasami? Poz nielicznymi wypryskami mam rozszerzone i znieczyszczone pory
i do tej pory diacneal doskonale sobie z nimi radzil. Boje sie tylko, ze po
polaczeniu tych dwoch specyfikow moga wystapis jakies podraznienia.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-11-27 22:57:29

Temat: Re: zyneryt i diacneal
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli skórę masz już przyzwyczajoną do diacnealu, to możesz ostrożnie zacząć
używać zinerytu, na początek nie częściej niż raz dziennie

1. Data: 2003-11-28 10:05:51

Od: "Kasia K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <m...@o...pl> wrote in message
> jeśli skórę masz już przyzwyczajoną do diacnealu, to możesz ostrożnie
zacząć
> używać zinerytu, na początek nie częściej niż raz dziennie

dziekuje za odpowiedz,

1. Data: 2003-12-02 21:58:00

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a można wiedzieć co to za specyfik ? Zyneryt?
może to mi pomoże , bo diacneal jest chyba zbyt słaby na wągry .....

1. Data: 2003-12-02 22:07:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a można wiedzieć co to za specyfik ? Zyneryt?
> może to mi pomoże , bo diacneal jest chyba zbyt słaby na wągry .....

połaczenie antybotyku (erytromycyna) z solami cynku, całość rozpuszczona w
sporej ilości alkoholu (o ile mnie pamięć nie myli). wysusza, działa
odkażająco, odtłuszcza. jeśłi problemem są tylko wągry, a diacneal jest za
słaby, to proponyję lysanel active lub ewentualnie glyco a

1. Data: 2003-12-03 20:33:00

Od: "Aga" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywalam zinerytu i strasznie mi wysuszyl twarz, jest chyba tylko na recepte

1. Data: 2003-12-03 21:09:36

Od: "Ag@a" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <d...@g...pl>

Dziewczyno! Prosze pisz pod cytatem. Tak trudno dostosować się do reszty?
pozdr.
tez Aga

Avene emulsja matująca koloryzująca
balsamy do ust porownanie - troche dluugie
kredka do oczu
GRATISY w grudniowej filipince
dermatogo w Krakowie