żywność ekologiczna

11. Data: 2004-09-12 12:01:31

Temat: Re: żywność ekologiczna
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ci0vk5$hrq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W zasadzie [...] Zasadniczo nr E dziela sie na 3 grupy:
[...]

Polecam:

http://www.halat.pl/dodwar.html

--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

12. Data: 2004-09-12 12:41:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ci1drc$ia1$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Polecam:
>
> http://www.halat.pl/dodwar.html

Hejka. A ja polecam bogracz Marii, jagnię z grilla i zamojski tort.
:-)
Pozdrawiam smakowicie Ja...cki

13. Data: 2004-09-12 15:00:30

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i zamojski tort.
> :-)

a co to jest zamojski tort?
Pozdrawiam Krystyna
Zamosc :-))

14. Data: 2004-09-12 16:10:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1544.00000618.4144648c@newsgate.onet.pl Zielka
<z...@o...pl> napisał(a):

> a co to jest zamojski tort?
> Pozdrawiam Krystyna
> Zamosc :-))

Hejka. Krysiu, jakbyś była przyjechała do Marii na spotkanie
najprawdziwszych ;-) ogrodników, to byś na pewno go spróbowała i
poprosiła o dokładkę. < lol >
Pozdrawiam pysznie Ja...cki
P.S. Czyżbym użył czasu zaprzeszłego? :-)

15. Data: 2004-09-12 16:28:49

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprosiła o dokładkę. < lol >
>                    Pozdrawiam pysznie Ja...cki
> P.S. Czyżbym użył czasu zaprzeszłego? :-)

Niestety sily wyzsze, zaluje bardzo ze nie moglam pojechac. Tort zamojski
zainteresowal mnie bardzo, to taki lokalny patriotyzm. Jako sasiad zza miedzy
powiedz kto moze dac przepis. :-))
Pozdrawiam Krystyna

16. Data: 2004-09-13 00:49:55

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>

> MSG = glutaminian sodu.

A no własnie, monosodium glutamate ,m-s-g. Nie wiem skąd mi się wziął ten
benzoesan, ja nawet się nie znam na chemii:)

moon

17. Data: 2004-09-13 07:04:28

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>

> A no własnie, monosodium glutamate ,m-s-g. Nie wiem skąd mi się wziął
ten
> benzoesan, ja nawet się nie znam na chemii:)

Bo to z kolei najpopularniejszy konserwant.
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

18. Data: 2004-09-16 19:25:02

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Odczytujesz chemiczne jako sztuczne i dlatego widzisz tu niescislosc.
> Zarowno glukoza z winogron jest substancja chemiczna jak i sacharyna w
> pierwszych slodzikach.

Wiem, wcale nie chodzilo mi o skojarzenie "chemiczne" - "zle", ale chemiczne
jako substancja skladajaca sie z pieriwastkow o okreslonej konfiguracji.

Elfir

Re: Różowe , najróżowsze
Grób w ogrodzie
Gdzie jest księgarnia ogrodnicza w Warszawie
Różowe, najróżowsze
Jaka to roślina - bo nie wiem :)