żywopłot

1. Data: 2001-08-08 10:37:09

Temat: żywopłot
Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do obsadzenia 100mb żywopłotu od ulicy,szosy. ma być zielony, gęsty,
nieformowany. szerokość bez znaczenia ( full pola ). myślę o czymś
kwitnącym, i różnorodnym.
michal a...@w...pl

2. Data: 2001-08-09 08:08:21

Temat: Re: żywopłot
Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam do obsadzenia 100mb żywopłotu od ulicy,szosy. ma być zielony, gęsty,
> nieformowany. szerokość bez znaczenia ( full pola ). myślę o czymś
> kwitnącym, i różnorodnym.
> michal a...@w...pl

Szybko rośnie i ładnie wygląda ligustr. Pomiędzy to można wsadzić forsycję.
SSSSUUUUUPPPPPEEEEERRR to wygląda na wiosnę!!!!

3. Data: 2001-08-09 09:41:26

Od: "Robert" <r...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "michal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> >

> Szybko rośnie i ładnie wygląda ligustr. Pomiędzy to można wsadzić
forsycję.
> SSSSUUUUUPPPPPEEEEERRR to wygląda na wiosnę!!!!

zastanawiam się również nad czymś "kwitnącym, i różnorodnym." z jakim
rozstawem sadzić 1:1 ligustr : forsycja. jak wygląda SSSSUUUUUPPPPPEEEEERRR
pozdrawiam
Robert

4. Data: 2001-08-10 04:40:09

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> forsycję.

Nie jest to dobre rozwiązanie.
Ligustr wymaga cięcia. Cięta forsycja nie będzie kwitła. Może więc, ligustr
ciąć, a forsycję pozostawiać bez cięcia?
To nawet może być ciekawe i oryginalne, ale dla niektórych może być zbyt
rewolucyjne :-).
W/g mnie, warto popróbować.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2001-08-10 07:42:55

Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> [...]
> ciąć, a forsycję pozostawiać bez cięcia?
> To nawet może być ciekawe i oryginalne, ale dla niektórych może być zbyt

Wiesz, że tak będzie czy tylko ci się wydaje????
Odróżniam cięty żywopłot od nie ciętego i wiem kiedy i jak kwitnie forsycja.
Podziwiam go każdej wiosny.
Pozostają pędy wewnątrz żywopłotu, które nie są cięte i to one kwitną.

Robert

6. Data: 2001-08-11 08:14:45

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

..........> Wiesz, że tak będzie czy tylko ci się wydaje????

Zadajesz zbyt intymne pytania :-).

> Odróżniam cięty żywopłot od nie ciętego i wiem kiedy i jak kwitnie
forsycja.
> Podziwiam go każdej wiosny.
> Pozostają pędy wewnątrz żywopłotu, które nie są cięte i to one kwitną.

Pozostaje mi tylko życzyć Ci wiele
przyjemności z oglądania krzewu kwitnącego wewnętrznie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

polska łąka
kosa spalinowa