żywopłot z grabu

1. Data: 2004-07-11 12:49:48

Temat: żywopłot z grabu
Od: Andrzej <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, posadziłem wiosną 1200 sadzonek drzewa grab w celu uzyskania
żywopłotu. moje pytanie brzmi kiedy rozpoczynamy formowania i na jakiej
wysokości wykonujemy 1-e cięcie. Niektóre sadzonki mają już 1m wysokości.

pozdr. andrzej www.cygaro.net

2. Data: 2004-07-11 12:54:17

Temat: Re: żywopłot z grabu
Od: "AdameK" <u...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam, posadziłem wiosną 1200 sadzonek drzewa grab w celu uzyskania
> żywopłotu. moje pytanie brzmi kiedy rozpoczynamy formowania i na jakiej
> wysokości wykonujemy 1-e cięcie. Niektóre sadzonki mają już 1m wysokości.

juz po posadzeniu powinienes je przyciac do wyskosci 20cm!
... niech ich pan nie zaluje... tak powiedzial do mnie lesnik w szkolce
gdzie je kupowalem

AdameK

3. Data: 2004-07-11 15:15:41

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:un4augdwrmxc$.1grrokduwj6r.dlg@40tude.net Andrzej
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> posadziłem wiosną 1200 sadzonek drzewa grab w celu uzyskania

Hejka. A jest bylina grab albo "grabkrzak"? ;-)
Pozdrawiam bezdrzewnie Ja...cki

4. Data: 2004-07-11 17:44:22

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:un4augdwrmxc$.1grrokduwj6r.dlg@40tude.net  Andrzej

>    Hejka. A jest bylina grab albo "grabkrzak"? ;-)
>                    Pozdrawiam bezdrzewnie Ja...cki

Hejka ...powienineś podpisać "Pozdrawia czepialsko..."
;)

Pozdro
Jack

5. Data: 2004-07-11 19:15:25

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1781.000003cd.40f17c75@newsgate.onet.pl Jack
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hejka ...powienineś podpisać "Pozdrawia czepialsko..."
> ;)

Hejka. To może rozpoczniemy owocną współpracę, Jack? Ja będę pisał
a Ty będziesz zgrabnie podpisywać, dobrze? ;-)
Pozdrawiam czepialsko Ja...cki

6. Data: 2004-07-12 05:36:54

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:1781.000003cd.40f17c75@newsgate.onet.pl  Jack

>    Hejka. To może rozpoczniemy owocną współpracę, Jack? Ja będę pisał
> a Ty będziesz zgrabnie podpisywać, dobrze? ;-)
>                    Pozdrawiam czepialsko Ja...cki

Może...;)
i wydaje mi sie że teraz lepiej by brzmiało: "Pozdrawiam propozycyjnie"
;)

Pozdrawiam
Jack

A jeśli chodzi o graby to ciąłbym je teraz - 20 cm nad
rozgałęziezienim ...jeżeli nie były cięte wcale to wypadnie 20 cm nad
ziemią ...

7. Data: 2004-07-12 09:05:41

Od: "Pookio" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie mozna znalezc szkolke 'grabowa' w okolicach Gliwic, Zabrza?
W zwyklych sklepach z roslinkami nie maja... :(

Pozdrawiam z nadzieja ;)
Pookio

8. Data: 2004-07-12 20:21:34

Od: Andrzej <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 12 Jul 2004 11:05:41 +0200, na pl.rec.ogrody, Pookio napisał(a):

> (

no najlepiej to zapytać o sadzonki w szkółkach przy nadleśnictwach,

pozdr. yendreq, www.cygaro.net

Przekompostowana kora
holenderskie malwy
Japonczyki atakuja