żywopłot z modrzewia

1. Data: 2002-05-31 06:48:51

Temat: żywopłot z modrzewia
Od: d...@i...com.pl (Darek Olszewski) szukaj wiadomości tego autora

Hello pl-rec-ogrody,

Poszukuję precyzyjnej informacji jak pielęgnować żywopłot z
modrzewia. To znaczy interesuje mnie kiedzy ? jak często przycinać ?
i jak przycinać ?

--
Best regards,
Darek mailto:d...@i...com.pl

2. Data: 2002-05-31 10:24:41

Temat: Re: żywopłot z modrzewia
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Olszewski" <d...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Hello pl-rec-ogrody,
>
> Poszukuję precyzyjnej informacji jak pielęgnować żywopłot z
> modrzewia. To znaczy interesuje mnie kiedzy ? jak często przycinać ?
> i jak przycinać ?
Przycinac w czerwcu i jestenia formujac zalozony ksztalt.
Pozdr
GK

3. Data: 2002-05-31 10:38:41

Temat: Re[2]: żywopłot z modrzewia
Od: d...@i...com.pl (Darek Olszewski) szukaj wiadomości tego autora

Hello Grzegorz,

Friday, May 31, 2002, 12:24:41 PM, you wrote:

GK> Użytkownik "Darek Olszewski" <d...@i...com.pl> napisał w wiadomości

GK> Przycinac w czerwcu i jestenia formujac zalozony ksztalt.
GK> Pozdr
GK> GK

Dziekuję za podpowiedź.
Czy umiesz mi powiedzieć jeszcze jak mocno przycinać modrzew by był gęsty ?

--
Best regards,
Darek mailto:d...@i...com.pl

4. Data: 2002-06-02 20:05:43

Temat: Re: Re[2]: żywopłot z modrzewia
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy umiesz mi powiedzieć jeszcze jak mocno przycinać modrzew by był gęsty
?

Modrzewie rosna roznie. Nie ptrzycinaj tych przyrostow ktorymi chcesz sie
oslonic. Tnij od gory na taka wysokosc by moc recznie formowac swoj
zywoplot. Moj po 3 latach od posadzenia (czyli drzewka sa 5-cio letnie,
sadzone w JEDNYM rzedzie co 1 m) tak sie juz zagescil, ze z drogi nie widac
obejscia ;-)
Moge wyprawiac rozne balety i tylko z samolotu mnie podpatruja ;-)
Pozdr
Grzegorz

dzdzownice kalifornijskie
czarna orchidea - nie mylić z wdową