!!_Mszyce i czereśnia

1. Data: 2002-05-30 19:30:03

Temat: !!_Mszyce i czereśnia
Od: ": Tomek Fryżlewicz :" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kilkunastoletnią czereśnię i na kilku gałązkach
liście pokryte są bardzo dużą ilością czarnch mszyc.
Jak temu zaradzić ?

PS: Na wiosnę opryskiwałem Silitem.

Pozdrawiam,
: Tomek Fryżlewicz :

+ Strona domowa - http://sine.prv.pl
+ Złudzenia optyczne - http://optical.prv.pl

2. Data: 2002-05-30 20:15:01

Temat: Re: !!_Mszyce i czereśnia
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

": Tomek Fryżlewicz :" <f...@w...pl> writes:

> Mam kilkunastoletnią czereśnię i na kilku gałązkach
> liście pokryte są bardzo dużą ilością czarnch mszyc.
> Jak temu zaradzić ?

Zebrać? Zadusić rękami? Opłukać wodą? Potraktować chemią (np. Karate)?
Wybór należy do Ciebie.

Pozdrawiam,
Grzesiek, którego dzisiaj mszyce (i ich koleżanki mrówki)
wyprowadziły z równowagi...
--
Oskarżyciel publiczny z Igania
Miał kłopoty z pojęciem ,,ścigania'':

3. Data: 2002-05-31 10:41:03

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2g009xuii.fsf@sapijaszko.net...

> Zebrać? Zadusić rękami? Opłukać wodą? Potraktować chemią (np. Karate)?
> Wybór należy do Ciebie.
> Ja zauwazylem, ze sa srodki o baaaardzo krotkiej karencji siegajacej dla
pszczol godzine a dla ludzi 24 godziny. I to mi polecono, jako polaczenie
niszczenia mszyc z nieniszczeniem sobie zdrowia i pszczol tez.
Wojtek Pa

4. Data: 2002-06-02 04:28:55

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wybór należy do Ciebie.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, którego dzisiaj mszyce (i ich koleżanki mrówki)

Byłem dwa dni temu na prawdziwej wsi ,pod Mińskiem Maz.
Tam to dopiero są mszyce - dosłownie na wszystkim.
Koperek,buraczki .... wszystko w mszycach .
Tylko chemia - ale jak potem jeść taki koperek ?? Strach.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

5. Data: 2002-06-02 19:52:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> writes:

> Byłem dwa dni temu na prawdziwej wsi ,pod Mińskiem Maz.
> Tam to dopiero są mszyce - dosłownie na wszystkim.
> Koperek,buraczki .... wszystko w mszycach .
> Tylko chemia - ale jak potem jeść taki koperek ?? Strach.

Ja tam swoje dzisiaj potraktowałem opryskiem. Aczkolwiek na koperku
nie mam, ale nie pozwolę, aby jakieś ścierwo żarło mi winorośla (i
paprykę).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gdy znów wziął zaliczkę zdun z Niedzicy
I znikł, wersja ,,Porwali mnie dzicy,

6. Data: 2002-06-03 06:43:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ofetzcez.fsf@sapijaszko.net...
> "Too old..." <j...@p...pl> writes:
> Ja tam swoje dzisiaj potraktowałem opryskiem. Aczkolwiek na koperku
> nie mam, ale nie pozwolę, aby jakieś ścierwo żarło mi winorośla (i
> paprykę).

Masz mszyce na winoroślach???
U mnie bywały na różnym badziewiu, ale winorośli nigdy mi się nie czepiły
:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2002-06-03 14:57:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> Masz mszyce na winoroślach??? U mnie bywały na różnym badziewiu,
> ale winorośli nigdy mi się nie czepiły

Tak. Zlikwidowałem im chwasty, na których się pasły, to pierdzielone
mrówki zaczęły wnosić je na winorośla. Przy czym nie zauważyłem, żeby
były bardziej podatne na jakieś szczególne odmiany -- raczej na część
działki...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Słynna w Bonn barmanka Duża Fela
,,NIECH MI ŻADEN CHAM SIĘ NIE OŚMIELA''

8. Data: 2002-06-03 16:22:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wutg1kbj.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
> mrówki zaczęły wnosić je na winorośla. Przy czym nie zauważyłem, żeby
> były bardziej podatne na jakieś szczególne odmiany -- raczej na część

Powtarzam. Osobliwe zjawisko!
Darek! Masz mszyce na winoroślach???
A nawet gdyby były - to co?! Nie sądzę by były w stanie im zaszkodzic! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2002-06-04 07:21:01

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jun 2002, Janusz Czapski wrote:

> [...]
> Darek! Masz mszyce na winoroślach???
> A nawet gdyby były - to co?! Nie sądzę by były w stanie im zaszkodzic! :-)))

Mszyce nie, ale za to sa przedziory.

Pozdr.

D.P.

!!_Skoczek i róża...